X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Resi på DS


Svar
SephirothSephirothSkrevet 04/07-05 19:50 
Det originale Resident Evil remakes til Nintendo DS. Jeg ved ikke, hvad jeg synes om, at angreb foregår via touchskræmen.

Resi DS
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
jaesjaesSkrevet 04/07-05 19:57 
Hvis man styrer sigtet, kan det sikkert godt fungere.

Ellers et udmærket spil at lave et remake over, selvom jeg generelt ikke er så meget for remakes.
RuneSPRuneSPSkrevet 04/07-05 19:59 
Det bliver også fuld 3D så kameravinklen kommer til at være ligesom i RE4 :)

>NGC:


"Capcom are working on a remake of Resident Evil for the DS, only this time using the same camera perspective and controls as the exceptionally brilliant Resident Evil 4 on Gamecube. That's right, a fully 3D version of the original survival horror, all in the palm of your hand. Capcom explained that, the touch-screen would, in one instance, be used to attack, with the slashes of the stylus dictating the swipes of Chris Redfield or Jill Valentine's knife."

"Anyone who's played Resident Evil 4 (and that should be all of you by now) will testify to the difference a simple perspective change can make to the overall gameplay experience, and the chance to play through the original adventure with the added versatility of dual-screens and touch-screen control will certainly breath new life into an old game. Hopefully Capcom will use the touch screen for full analogue aiming (giving extra depth to the combat) as well as adding extra content, like puzzles, locations and situations to help keep things feeling nice and new."
RJKRJKSkrevet 04/07-05 20:02 
jaes>
Ellers et udmærket spil at lave et remake over

Du mener: endnu et remake?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 04/07-05 20:11 
Mnja, "Ellers et udmærket spil at lave et remake over til DS".
ChronoChronoSkrevet 04/07-05 20:11 
Hvorfor kunne de ikke bare lave et helt nyt spil med en ny historie når de nu alligevel går fuld 3d? Så er der jo formentlig ikke meget RE1-feel tilbage alligevel.

Og så håber jeg at Nintendo erstatter min DS hvis jeg taber den på gulvet af skræk.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
jaesjaesSkrevet 04/07-05 20:13 
Chrono>
Hvorfor kunne de ikke bare lave et helt nyt spil med en ny historie når de nu alligevel går fuld 3d? Så er der jo formentlig ikke meget RE1-feel tilbage alligevel.

Easy money :)
ChronoChronoSkrevet 04/07-05 20:29 
Hvor dyrt kan det være at brygge en ny historie sammen :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
jaesjaesSkrevet 04/07-05 20:55, rettet 04/07-05 20:57 
Sammenlignet med at beholde den gamle historie [EDIT: og det grundlæggende spil], kan det vel hurtigt blive dyrt. For udover at hyre en god manuskriptforfatter, kommer de vel næppe udover at designe nye figurer/fjender, rum/lokationer og scripte og animere nye events. Det løber jo altsammen op.

Jeg kan godt se din pointe, men vi kan jo håbe, at det betyder, at de gemmer krudtet til nye spil(koncepter).
ChronoChronoSkrevet 05/07-05 06:25 
De kan jo bruge det samme hus - det har de gjort før. Og deres puzzles er alligevel altid noget med at fylde medaljoner i huller, så dem behøves de ikke ændre meget på :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KilroyKilroySkrevet 05/07-05 08:37 
Det behøver vel ikke ligefrem at være en god manuskriptforfatter. De kunne jo bruge ham der skrev historien til Gun Survivior-spillene;)

Spøg til side, så bliver det spændende at se hvad de kan lave til DS, og om touchskærmen bliver brugt 'innovativt' eller bare til kontrol.
Kilroy Was Here
RuneSPRuneSPSkrevet 05/07-05 13:58 
Tror faktisk at "point-and-click" kunne fungere udmærket :) Man trykker på et eller sted og så løber karakteren derhen, eller angriber det så man klikker på osv... og så kunne man bruge nogle af knapperne til at rotere kameraet, til at "stoppe" karakteren osv med...
jaesjaesSkrevet 05/07-05 17:01 
Føj, så er det jo Diablo i Resi-forklædning ;)
RuneSPRuneSPSkrevet 05/07-05 23:45 
Er det nødvendigvis en skidt ting :P?
RuneSPRuneSPSkrevet 08/07-05 17:10 
Meh ser vist ud til at det var fake.
QQSkrevet 09/07-05 02:09 
Ku ellers være ret nice... Diablo på DS... :-P
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
tastasSkrevet 09/07-05 09:27 
Ja kontrol mæssigt ville det vel næsten kunne lade sig gøre.

Er det ikke kun 4 knapper til portions og spell-hotkey's som skal bruges i 1'eren?
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
ChronoChronoSkrevet 25/08-05 10:36 
Nu er der kommet nogle billeder. De er i ret dårlig kvalitet, så måske er det derfor det ikke ser alt for kønt ud. Fuld 3d og stylus bruges til at vaske skærmen ren for blod... det lyder altså ikke lovende :)

The Magic Box
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
DunwichDunwichSkrevet 18/02 12:01 
Ny longplay fra Deadly Silence.

https://www.youtube.com/watch?v=m_ySDx3F4B0

Der bliver gået til den. Gode minder om et fedt RE spil.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig