X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Problemer ved formatering


Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/06-05 17:23 
Så var det fjerde gang at min PC besluttede sig at lave et totalt FU. Har lige fået liv i den igen ved at formatere.
Men som det jo altid er med XP så opstår der nye spænende problemer hver eneste gang.

Håber på at i måske kan hjælpe.

1. Ingen af mine netkort vil nu dele internet forbindelsen. Dette er et ret stort problem da alle mine konsoller connecter til nettet via min PC. (Firewall'en virker heller ikke)

2. Jeg har 2 harddisce i maskinen. Og jeg havde egentlig håbet at jeg kunne bevare den ene som før, men XP vil forfærdeligt gerne formatere den også. Er der noget jeg kan gøre for at få denne til at virke igen, uden at formatere?

(Der er selvfølgelig mange flere problemer, alt andet ville jo være fantastisk. Men disse er de mest kritiske pt.)

Takker på forhånd.

Og lad venligst være med at flytte tråden til PC forummet. Det er skjult hos mig, da det rager mig en papand...
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 22/06-05 17:56 
Pc-forumet (bør kun) bruges til emner omhandlende Pc-spil, så bare rolig :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/06-05 18:43 
Hehe... Så gik der sq ikke mere end ca 2 timer, før l..... blev så fyldt med virus/spyware und so weiter at det gik ned.

Nu er det officielt, jeg skifter til Linux. Sidder pt. med en Ubuntu live cd. Og jeg må sige at det virker meget lovende.

Skal bare lige ha fundet ud af hvordan man indstiller skærmen for de der 60hz gør nas.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/06-05 23:11 
Hvis Windows beder dig om at gå ind på hugedongs.net for at hente en "opdatering" har du nok spyware på din maskine. :-)

Så ja, linux er vejen frem...
RonaldoRonaldoSkrevet 22/06-05 23:43 
Fejl 40.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/06-05 00:29 
Fejl 40!?

Jeg har 4-5 gange oplevet at få fejl 21 på min xbox, men ikke noget der ligner på PCen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/06-05 00:33 
Fejl 40, også kendt som PEBKAC eller ID-10-t...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/06-05 00:37 
Ah yes! It all makes sense now! :p
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig