X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Total Overdose


Svar
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 28/05-05 20:04, rettet 28/05-05 20:11 
Efter at have hørt det ganske glimrende interview med Omen ang. E3 messen (som der bliver linket til i "Xbox360 og PS3 og Nintendo Revolution" tråden) blev jeg påmindet om denne titel. Jeg havde tidligere læst om danske Deadline Games, men har sidenhen glemt om deres kommende spil.

Nu var jeg så lige inde på GameSpot for at se traileren og læse deres indtryk af spillet fra messen og umiddelbart tyder det da ret godt. Spillet skriger nærmest "GTA i Mexico", både hvad angår gameplay, grafisk stil samt humoristisk sans og det er jo ikke nødvendigvis helt dårligt, hvis man er fan af denne serie.

På den ene side set kan det virke lidt skuffende, at spillet så tydeligt låner fra andre spilsuccesser og dermed virker lidt identitetsløst (man kan nærmest forestille sig udvikleren og investorene opstille det som en formel: GTA + The Matrix/Max Payne + Desperado = stensikker succes!), men samtidig må jeg blankt erkende, at jeg synes det ser meget underholdende ud. I det mindste er det da positivt, at der kommer andre spiludviklere på banen i Danmark udover IO.

Hvad siger i?

GameSpot - Total Overdose
(...)
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/05-05 20:56 
Jeg så det derovre, og ja de låner med arme og ben. Men det er med et glimt i øjet og de tager absolut ikke sig selv alvorligt. Jeg er ret vil med Max Payne spillene, men et lang stykke af vejen er det sgu alvorlige og tunge historier (dog heller ikke uden humor). Det her er sgu forfriskende. Tricket hvor man kan stjæle modstanderens hat er fantastisk morsomt. Jeg glæder mig (og så er det jo ikke dårligt at det er dansk... det nye Hitman ser også lovende ud)
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 29/05-05 11:20 
Efter at have læst lidt mere om det fandt jeg ud af, at det også har et combo system a la Tony Hawk og en rewind-funktion a la Prince of Persia ;)

Men som du siger gøres det hele med et glimt i øjet og det redder en del goodwill fra mig af. Desuden er jeg også glad for Max Payne og GTA spillene, så det her skal nok være "right up my alley".

Brygger IO iøvrigt på andet end Hitman: Contracts for tiden eller har de dedikeret alle mand til dette spil?
(...)
King ChaosKing ChaosSkrevet 29/05-05 12:24 
Det var kun "Contracts" de ville snakke om (med mig). Personligt håber jeg på en fortsættelse af Freedom Fighters.
OmenOmenSkrevet 29/05-05 12:38 
Jeg er glad for at du kunne lide udsendelsen Fox :)

Men er det ikke Blood Money, og ikke det allerede udgivede Contracts, som IO er i gang med?!
Vote Ficus!
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 29/05-05 12:55, rettet 29/05-05 12:58 
Man skulle da tro, at IO efterhånden er ved at være så store, at de kan have gang i to sideløbende projekter. En fortsættelse til Freedom Fighters ville ikke være dårligt, selvom jeg ikke var helt tosset med det første.

Omen>
Men er det ikke Blood Money, og ikke det allerede udgivede Contracts, som IO er i gang med?!

Det er selvfølgelig bare mig der vrøvler. Det var Blood Money jeg mente :)
(...)
King ChaosKing ChaosSkrevet 29/05-05 13:38 
Omen>

Men er det ikke Blood Money, og ikke det allerede udgivede Contracts, som IO er i gang med?!

Doh! Min undskyldning er jetlag! :D
MrCaseMrCaseSkrevet 29/05-05 20:25 
Jeg var inde som tester på Total Overdose.

De havde meget store planer med det, og var bund-seriøse.
Og det ser da sjovt ud. Ikke ligefrem den dybe tallerken, men sjovt, sikkert. Altid godt med lidt overdreven stil. Og animationerne ser fede ud.
Og det der dukke-bombe-trik de viser på hjemme-siden er mega-grineren!!
Have you considered sucking less?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig