X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Champions League Finale


Svar
PalsgaardPalsgaardSkrevet 25/05-05 19:18, rettet 25/05-05 19:19 
Hva så drenge... Noget tid siden jeg har set fodbold men i aften skal det sku være :)

Det bliver herligt endnu engang at se Van Basten, Gullit Baresi og Maldini folde sig ud på plænen...
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
dchangdchangSkrevet 25/05-05 19:32 
Den er sådan lidt på vippen til at blive en kedelig kamp, men jeg skal da se den alligevel. Og selvom det er 2 hyper-defensive hold, så har jeg da alligevel Milan til at vinde med 2 mål på min odds-kupon. Hvo intet vover, intet vinder. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
PalsgaardPalsgaardSkrevet 25/05-05 19:38 
og så Van Basten som første målscorer, så er den sku hjemme...
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 25/05-05 19:40 
Van Basten? Det var da tilbage i starten af 90'erne! Håber Liverpool tager overraskelsen i år, men tvivler. 1-0 til Milan, mål af... Shevchenko, selvfølgelig.
RJKRJKSkrevet 25/05-05 19:46 
Det var Gullit og Baresi vist også... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
la0sla0sSkrevet 25/05-05 19:47 
hvornår er kampstart... så man slipper for at se dem i studiet kæmpe med at fylde tiden ud. :)
Hvad sker der?
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 25/05-05 19:51, rettet 25/05-05 19:52 
Det plejer at være 20.45-50. Lige til når West Wing starter.. men så kan man da nå 2.halvleg.
EDIT: Nogen som har et overbevisende argument til, hvem jeg skal spille på? Kan slet ikke forudse et resultat
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
PalsgaardPalsgaardSkrevet 25/05-05 19:52 
RJK>
Det var Gullit og Baresi vist også... ;)

De spillede sku alle sammen sidst jeg så fodbold...

Men Milan vinder alligevel 2-1... Første målsscorer... der må jeg så give op...?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
la0sla0sSkrevet 25/05-05 19:53 
ja så kan man da se Martin Sheen kæmpe med at fylde tiden ud. :)

nej det er en fin serie
Hvad sker der?
PalsgaardPalsgaardSkrevet 25/05-05 20:04, rettet 25/05-05 20:04 
Er folk med på en lille budrunde?

Resultat: 2-1 (Milan)
Første Målscore: Michael Owen
Halveg: 1-1
Overtid: 7 min i alt
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
JinkJinkSkrevet 25/05-05 20:24 
Selvom jeg tidligere har været stor fodboldfan, synes jeg den her kamp er lidt latterlig. Liverpool bedste hold :S Siger lidt om fodbold idag...

Men milan vinder klart!
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 25/05-05 20:43 
Hvorfor latterlig? Liverpool har vundet over Juve og Chelski, så tror de er ret værdige til finalen. Ligesom sidste år er der vel plads til overraskelser.

Resultat: 1-0, Milan
Første Målscore: Shevchenko

Palsgaard - Owen spiller i Real nu ;)
PalsgaardPalsgaardSkrevet 25/05-05 20:47 
ok - Så siger jeg shevchenko... ham fra Milan...

Ingen andre der vil konkurrere mod min uovertrufne fodbold-viden?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
RJKRJKSkrevet 25/05-05 20:47 
3-1 (Milan)
Første mål: Kaka
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PalsgaardPalsgaardSkrevet 25/05-05 20:49, rettet 25/05-05 20:50 
Det var satme hurtigt...

***SPOILER***

Maldini 1-0
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
TweelTweelSkrevet 25/05-05 20:57 
Liverpool gør det egentlig flot nok, de var bare ikke klar på Maldini...
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
JinkJinkSkrevet 25/05-05 21:30 
Pieyanthikos>
Hvorfor latterlig? Liverpool har vundet over Juve og Chelski, så tror de er ret værdige til finalen. Ligesom sidste år er der vel plads til overraskelser.

Det er jo netop det. Det er efterhånden ikke overraskelser, når det kommer så tit. Det handler mere om held eller sandsynlighed. Derfor latterligt.

3-0.
BobbeBobbeSkrevet 25/05-05 22:00 
Wow!

3-2!!
Spiller nu: Wii
PalsgaardPalsgaardSkrevet 25/05-05 22:04, rettet 25/05-05 22:04 
FEEEED kamp man..... nu med straffespark
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
SolaegSolaegSkrevet 25/05-05 22:04 
STRAFFE! :D
BobbeBobbeSkrevet 25/05-05 22:09 
3-3!

Hvad sker der Liverpool?
Spiller nu: Wii
WehnerWehnerSkrevet 25/05-05 23:21 
Wow, jeg fortryder nu, at jeg ikke så kampen - eller dvs. jeg fortryder det kun næsten, for jeg spillede trods alt Halo 2 i stedet.

Nøøjj, der må have været drama.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
TweelTweelSkrevet 25/05-05 23:56 
Liverpool er askepot.
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
RuneSPRuneSPSkrevet 26/05-05 00:00, rettet 26/05-05 00:00 
For satan... nøøøj hvor er jeg gal nu her :(

Ikke fordi at Liverpool vandt, det var jo et perfekt comeback de kom med... men fordi dengang hvor liverpool var bagud 3-0 sad jeg inde på bet24.com og kiggede på oddsne og der var et odds på 30 på at de ville stå lige efter ordinær spilletid "hva faen tænker jeg så" og vil til at sætte 100 kr derpå (havde lige fundet en 100 lap inde i byen :D) men så ville de fandme ikke tage visa electron :( Jeg kunne have sat med 3000 kr nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men en formidabel kamp!
SøgAArdSøgAArdSkrevet 26/05-05 00:11 
Jink>
Det handler mere om held eller sandsynlighed. Derfor latterligt.

3-0.

Skill > Luck. Learn!
Home is where the hardware is..
BifkimBifkimSkrevet 26/05-05 11:21 
Det må man sige det er godt kommet tilbage og være bag ud 3-0 også komme tilbage og vinde kampen, jeg er godt nok AC Milan fan men jeg må virkelig tage hatten af for Liverpool bare syndt at de ikke har fået lov til at være med næste år af UEFA fordi de kom på en 5 plads også syntes UEFA at der blev for mange engelske hold med.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
NaieraNaieraSkrevet 26/05-05 11:25 
Det bliver jo nok taget op til overvejelse nu.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
APHAPHSkrevet 26/05-05 17:05 
Det var helt fantastisk at min to favorithold i europæisk fodbold, formåede at spille sig frem til CL finalen. Men jeg har alle dage været kæmpe Liverpool fan, så jeg er selvfølgelig godt tilfreds med at det var dem, der løb med trofæet, og især den måde de gjorde det på.
Det er dog lidt ærgeligt at klubben formenligt ikke får mulighed for at forsvare titlen næste sæson.

(Havde inden kampen oddset på en Liverpool sejr på 1-0 med Sami Hyypia som målscoren.)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
BaggyBaggySkrevet 26/05-05 17:37 
Shev skulle tage en lang ferie når han kan brænde et straffe på den måde... og så burde Milanese siger farvel til Ancelotti...

NOGET PIS !!!!.... og så red army.. føj for fan...

Og nej det ikke ærgeligt de ikke kan forsvare... ( ikke at de ville kunne anyway)..


Ja jeg en bitter gammel mand PT... !!!!
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
BifkimBifkimSkrevet 10/06-05 16:25, rettet 10/06-05 16:27 
Så nu fik Liverpool en Champions League plads.

Hvad syntes i om det?

Jeg syntes på en måde det er ok at de kan forsvarer Pokalen men på den anden måde når de ikke ender blandt de 4 bedste i Premier League og reglen er den at man skal være blandt de 4 bedste så syntes jeg det er lidt underligt at de laver det om til fordel for Liverpool.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
ckruseckruseSkrevet 10/06-05 17:38 
Nu har jeg jo i en anden tråd blottet mig som total n00b i fodbold, men jeg synes det er meget med 5 hold fra ét og samme land. Selvfølgelig skal der være balance i holdenes kvaliteter, men det vil da få større opbakning fra flere lande hvis alle var repræsenteret med i hvert fald et hold.
APHAPHSkrevet 10/06-05 17:54 
Jeg mener helt klart at en sejr i turneringen burde sikre automatisk deltagelse til næste sæsons CL.

Jeg mener også at ligegyldigt hvilken placering de regerende mestre har opnået i den hjemlige liga, så skal de placeres i første seedningslag, og dermed træde ind i turneringen i gruppespillet.

Det sidste kunne UEFA ikke blive enig om, så Liverpool må starter i 3. kvalrunde. (Så vidt jeg kan regne ud på bekostning af Rosenborg)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
John DoeJohn DoeSkrevet 10/06-05 18:16 
Nix de starter i 1. kvalrunde, desuden synes jeg det er noget fis at uefa ændrer reglerne med tilbagevirkendekraft.
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
BaggyBaggySkrevet 10/06-05 18:47 
Er helt uenig med dig Paasch.. Regler er regler og de er til for at blive overholdt ikke bøjet. Alle andre hold sørger både for sig i ligaen + diverse ekstra cups: Cl osv..

at Red army ikke kan følge med i ligaen er too bad.. men så må de satse noget mere der, frem for CL...
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
BaggyBaggySkrevet 10/06-05 18:50 
og jeg er Gunners Fan.. :D
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
JinkJinkSkrevet 10/06-05 18:57 
Den her situation burde slet ikke være der...
APHAPHSkrevet 10/06-05 19:13 
John Doe>
Nix de starter i 1. kvalrunde

Hørte i radioen tidligere i dag at de vil starte i 3. runde. Men i sportsnyhederne sagde de godt nok at det bliver i 1. runde, hvilket nok er det der passer....
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig