X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Black & White til DS


Svar
HankyHankySkrevet 10/05-05 21:33, rettet 10/05-05 21:34 
Synes ikke jeg har set nogen skrive om det herinde, men faldt lige over disse screenshots fra DS-udgaven af Black & White

Det ser for mig endelig ud til at udviklerne begynder at kunne udnytte DS'ens grafik-mæssige egenskaber ordentligt.

Push this thingie...
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JAAJAASkrevet 11/05-05 07:04, rettet 11/05-05 12:07 
Jeg så dem også i går, og jeg synes, det ser meget blandet ud. Noget er ret godt, andet ser ud ad helvede til. Jeg tror dog, at vi får noget rigtigt lækkert DS grafik at se hen ad vejen.
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 11/05-05 10:18 
Det kommer også til PSP
ElgenElgenSkrevet 11/05-05 10:28 
Det ser helt vildt sejt ud. Nu må jeg altså snart få fat på den lille maskine (fik et par EB gavekort her til min fødselsdag).
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 11/05-05 10:36 
Tanken om at Molyneux der sidder og fægter med en stylus på en DS, gør mig varm indeni.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 11/05-05 11:21 
Tvivler på det bliver en portering af PC spillet - snarere et simplere spin-off som titlen "Creatures" også lyder som.

Syntes nu heller ikke de DS screens er imponerende rent grafisk.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 11/05-05 12:33 
Det er ikke Lionhead der laver PSP og DS versionerne.

"Black & White Creatures vil grundlæggende være anderledes end den velkendte PC version. Der vil ligeledes være nye gamemodes, som Creature Quest, Crreature Pen og Creature Battle. Der vil være en række minigames, bl.a. Creature Dance, hvor ens dyr, ikke overraskende navnet taget i betragtning, skal danse."

http://www.gamesector.dk/nyhed.asp?ID=3190&PlatformtypeID=
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 11/05-05 12:41 
Det var der heller ikke nogen der sagde det var :)

(Det er iøvrigt Majesco)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KilroyKilroySkrevet 11/05-05 13:22 
Beano>
Tvivler på det bliver en portering af PC spillet - snarere et simplere spin-off som titlen "Creatures" også lyder som.

Jeg har på fornemmelsen af at spillet er en eller anden udgave af Tamagotchi, med engleagtige køer og dæmoniske skildpadder i stedet for hunde og katte...
Kilroy Was Here
HankyHankySkrevet 11/05-05 17:24 
Jeg tvivler.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KilroyKilroySkrevet 12/05-05 17:32 
Hanky>
Jeg tvivler.

Jaja, naturligvis kan B&W DS være en komplet udgave af B&W, bare tilpasset DSens mere spartanske hardware, men når der bliver snakket om "Creature Quest, Creature Pen, Creature Battle og Creature Dance", så kan jeg ikke lade være med at være forestille mig en tamagotchi, bare med moralske valg. (Dit Creature bliver ondt og får horn hvis det spiser Villagers!)

Men man kan da altid håbe, for DSens touchscreen burde give gode muligheder for at bruge den guddommelige hånd.
Kilroy Was Here
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig