X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DM i Pro Evolution Soccer - i dag!


Svar
Per SPer SSkrevet 30/04-05 19:52 
Der har åbenbart været afholdt DM i PES.

Er der nogen af superspillerne herfra der har været med og hvorfor har vi ikke fået noget at vide om den konkurrence?

Jeg tror - KLART - at dem fra Boomtown, med vilje, har holdt PES eksperterne fra P:R væk, for at få en let sejr. De er nemlig lidt slappe til boldt.

Læs om konkurrencen her.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
RJKRJKSkrevet 30/04-05 19:58, rettet 30/04-05 20:00 
Det er det københavnske PES Cup-hold, der åbenbart ynder altid at annoncere deres arrangementer lige efter vores, hvormed det reelt er umuligt for nogen af os at medvirke i hinandens turneringer.

Det er da i øvrigt rart, hvis de ikke længere stjæler "vores" navn, men jeg skulle nu mene at "DM" ville kræve et eller andet samarbejde med Konami, som de så vidt jeg ved stadig ikke har.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Per SPer SSkrevet 30/04-05 20:05, rettet 30/04-05 20:05 
Ja, det er TYDELIGT en konspiration.

De må GODT NOK være dårlige til PES. Gad vide hvor lang tid de kan holde til et par kampe, hvis nogen af dem turde spille mod P:R brugerne, hvis næste træf bliver afholdt på Sjælland?
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
RJKRJKSkrevet 30/04-05 20:07 
Så vidt jeg husker inviterede vi dem rent faktisk til et af de tidligere træf på Sjælland, men ingen takkede ja. Ligesom vi ikke kunne finde ud af at aftale, at vi forskød PES Cup-arrangementerne fra hinanden.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 30/04-05 21:25 
Sikken en sørgerlig forsamling! De ville jo aldrig have den mindste chance i den RIGTIGE PES Cup.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
IqonIqonSkrevet 30/04-05 22:20 
Jeg tror nu aldrig det har været forbudt for nogen fra den ene turnering at deltage i den anden :) Det er flere måneder siden denne PES Cup blev annonceret, men var det da lige efter at P:R's blev annonceret? Det kunne være smart med en sammenlægning af turneringerne, så det blev endnu større, og så der ingen tvivl ville være om, hvem der er Danmarks bedste PES-spiller. Jeg er det i hvert fald ikke. Jeg formåede at blive dagens dårligste i dette års sjællandske PES Cup og repræsenterede dermed Falster fremragende...
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
RJKRJKSkrevet 30/04-05 22:41, rettet 30/04-05 22:42 
Ja. Henholdsvis 15. februar og 26. februar. Samme problematik sidste år. Og selvom det ikke er det samme som et "forbud", så betyder det i praksis, at ingen vil tage til begge dele. Hvilket unægteligt er temmelig fjollet, men når der ikke er ønske om et samarbejde, er det jo ikke nemt at lave et samarbejde ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig