X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Verdens. Største. Patch.


Svar
WehnerWehnerSkrevet 11/04-05 17:18 
Om man skal juble eller ryste opgivende på hovedet - det er spørgsmålet.

Faktum er - og I kan græde al det I ønsker og vil - at Half-Life 2 (hvis dette her altså er sandt), ikke var færdigt da det blev udgivet.

Dermed ikke sagt, at jeg ikke synes det kunne være fedt at se sådan en remixed and complete udgave af Half-Life 2, men helt ærligt altså - lav da jeres spil færdigt Valve, i stedet for at malke løs her.

Oh. My. God.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 11/04-05 17:31 
Man skulle tro du havde lært noget her på forummet efterhånden:

- Du tager forskud på glæderne... eller er det sorgerne. Hold dig nu til "fakta" (se nedenfor)

- Du bruger ordet "faktum", som om det er den endegyldige sandhed. Hvem siger at dine fakta er mere rigtige end andres, især når det drejer sig om DIN fortolkning af "problemet"?

- Du klager over et af de bedste spilfirmaer, som har lavet et af de bedste spil for tiden... og så endda fordi de UDVIDER deres seneste mesterværk.

Meget skal man lægge øjne til her på forummet.
JloweJloweSkrevet 11/04-05 18:37 
Jeg tror Wehners indlæg var sarkastisk ment, minder meget om et indlæg omkring Halo2 fra en hvis herre ...?
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 11/04-05 18:42 
Det' go' humor.
(...)
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 11/04-05 19:53 
Man skal jo kende til den anden for at kunne forstå det men ja.. grineren. Jeg glæder mig til at pløje mig vej ud gennem city 17 :) Jeg troede dog at man var blevet lagt på køl igen efter at "tårnet" gik op i røg.
I win, you loose
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 11/04-05 20:14, rettet 11/04-05 20:21 
*SPOILERS*

Ja, jeg glæder mig bestemt også til udvidelsen, men jeg troede da at Alyx døde til sidst? Hvordan kunne hun have overlevet den kataklysmiske eksplosion? Oh well, jeg klager ikke, hun er jo rimlig "easy on the eyes" og så minder hun mig om Jade fra BG&E.

Omend slutningen var noget abrupt så synes jeg faktisk den var ret cool og sekvensen kort forinden, hvor man blev holdt fange på Dr. Breen's kontor sammen med Alyx og hendes fader, var fantastisk.

I det hele taget er den måde historien fortælles i spillet, i mine øjne, vejen frem for narrativer i FPS'er. Lad dog, for så vidt muligt, spilleren blive i spilverden og fortæl historien for øjnene af en, istedet for at bryde illusionen og skifte til en cut-scene.
(...)
TweelTweelSkrevet 11/04-05 20:16 
Hvilken tråd refereres der til?

Nå ja, og de underdriver da ikke inde på Gamereactor: ".. sidste års allerbedste spil Half-Life 2 .."
Det er der vidst delte meninger om :)
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 11/04-05 21:29 
Det lå da i hvert fald i toppen hvad inden for fps genren. Det mener jeg stadig det gør, og det er - for mig - en af de bedste fps oplevelser til dato.
I win, you loose
John DoeJohn DoeSkrevet 11/04-05 21:36 


Verdens største patch
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
kingsizekingsizeSkrevet 11/04-05 23:20 
det er fanme go gas!
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
OkottaOkottaSkrevet 12/04-05 01:25 
Det er en singleplayer expansion pack, Lasse.

Præcist det jeg gerne så blive udgivet til Halo 2.

Istedet spiser man folk af med et par multiplayer maps (suk), og en trailer (woo hoo..) + et dokumentar program.

Oh well.

Så må Valve jo vise vejen istedet.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
TweelTweelSkrevet 12/04-05 02:17 
Heh, meget fin læsning når man ser indlægget der parodieres, men lidt internt...
RQvsnapz> Jo jo, "et af de bedste spil sidste år" ville være en fin beskrivelse, men "allerbedste"? Det lyder på mig lidt ensporet/fanboy agtigt. Men der er sikkert en god grund til den formulering som jeg ikke kender...
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
Bede-xBede-xSkrevet 12/04-05 02:52 
Fox McCloud>
Det' go' humor.

Det synes jeg også :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 12/04-05 12:01 
Jeg griner af Wehner's uvidenhed, så derfor:

Mit oprindelig indlæg og link, var til Team Xbox's artikel om et REMAKE af Halo 2, til Xbox 2. Så langt så godt.

Wehner's indlæg, er til en artikel om en singleplayer udvidelses pakke, til Half Life 2; Altså - det færdige, boxed, Half Life 2, som bl.a jeg købte i en butik, tilbage i November sidste år.

Hvis Wehner's indlæg således skulle give mig årsag til røde ører, så skulle hans link ha' været til en artikel om at Half Life 2 bliver remade, på en eller anden next-gen konsol f.eks, eller PC. DÈT ville ha' været en pinlig affære for Okotta.

Så blev dét slået fast, og nu må de trofaste Halo fanboys gerne fortsætte rygklapningen; Det er nu engang nemmere at forsøge at fjerne fokus fra facts, istedetfor at anerkende dem.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
HyakotakeHyakotakeSkrevet 12/04-05 13:08 
Kommer snart i en forum-tråd nær dig: "Er Okotta's integritet bevaret?"
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 12/04-05 16:51 
Tweel>
være en fin beskrivelse, men "allerbedste"? Det lyder på mig lidt ensporet/fanboy agtigt. Men der er sikkert en god grund til den formulering som jeg ikke kender...

Hvis det er GR's holdning er det vel fair nok at skrive det ? ikke at jeg ved om det er tilfældet.
I win, you loose
TweelTweelSkrevet 12/04-05 17:41, rettet 12/04-05 17:45 
De må skrive hvad de vil, men jeg kan ikke bruge deres anmeldelser til noget hvis deres anmeldere er så ensporede. Generelt har jeg på det sidste fået et noget dårligt indtryk af GR, og dette bekræfter det.
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
OkottaOkottaSkrevet 12/04-05 17:53 
Hyakotake>
Kommer snart i en forum-tråd nær dig: "Er Okotta's integritet bevaret?"

Det er ikke så meget min du skal kigge på..
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig