X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fremtidens samfund ifølge Dolph


Svar
jaesjaesSkrevet 08/04-05 01:59 
Jeg har ikke set meget af Wulffmorgenthaler på DR2, men ham Dolph lyder som en fornuftig flodhest :P

(Sorry, hvis den er alt for gammel).


DOLPHS 10 PUNKTER OM FREMTIDENS SAMFUND

1. Anders Fogh Rasmussen skal omskoles. Han er et slapt, udisciplineret individ, der naturligt hører til i gøglermiljøet. Stik den mand et par stylter og han passer perfekt til Cirkus Arena. Hvordan kan sådan en møgbelortede, lalleglad hippie styre en nation?

2. Udlændninge skal ikke lære at tale dansk – de skal lære at holde deres kæft lukket. Og det skal danskere også! Jeg gider ikke at høre på jeres forbandede vrøvl om kvindehåndbold, strikketøj og Marys nye hat! Shut up, assholes!

3. Connie Hedegaard skal forholde sig i ro. Hun er måske vaks, velformuleret og fuld af pep, men dog primært en avlsko. Acceptér det og kom videre med dit liv, lille dame.

4. Pensum i folkeskolen, gymnasier og universiteter:
BS Christiansens bog – "Et Liv På Kanten". Kun den. I alle fag. Det er den eneste publikation, der overhovedet skal findes i dette land. Bare titlen siger alt: "Et Liv På Kanten" – sådan skal det gøres! Det er det jægersoldater kan, som almindelige civilister (slaver) ikke kan: leve på en kant. Hvis disse prægtige krigere ikke fandtes, så ville vi have en verden fuld af kanter – uden liv på. Tak BS. Du er mit fyrtårn.

5. Et nyt operahus! Det seneste stinker jo af urin og ligner lort - og det er indiskutabelt! Pung ud igen, Mærsk! Vi giver dig en chance til. Og denne gang, skal det være i orden. Kan du forstå det, makker?

6. Bedøvelse og derefter slagtning af alle mandlige modefolk.

7. Stop Tue West! Se på det undrende blik i de store, stirrende øjne. Det er da helt tydeligt – manden er alien! Byg en rampe og få ham katapulteret hjem til Mars eller Saturn eller hvor det nu er monsteret kommer fra.

8. Et Abu Ghraib-fængsel i samtlige danske byer. Det er torturens svar på Jensens Bøfhus - hyggeligt, komfortabelt og en fryd for øjet. Pragtfuldt!

9. Ninjaens yndlingsvåben, nunchakuen, skal bruges til at afstraffe de væsener, som vi helt misvisende kalder "dværge". Hvorfor ikke kalde dem det de er: "menneskelige insekter"? Hvorfor har disse troublemakers valgt at være så små og pjattede? Kan nogle svare på det?

10. Dansk Folkeparti bør opløses! De er en flok følsomme blomsterbørn. Hvor er stramheden? Hvor er brutaliteten? Hvor er basale, seriøse politiske virkemidler som likvideringer og overtagelse af statsapparatet gennem effektiv vold? Dansk Folkeparti er for bløde og vil bare gerne være venner med alle.

Og husk: Dolph mener, at alle er 100% assholes! Med få undtagelser.*


*= BS Christiansen, Jean-Claude Van Damme, Chuck "Walker, Texas Ranger" Norris, Steven Seagal, Kurt Russel, Sylvester Stallone, Stig Tøfting, Arnold Schwarzenegger i "Commando" og de fleste tyskere.
The BruceThe BruceSkrevet 08/04-05 05:19 
LOL!!!
-------------------------
(Dét er officiELT første gang jeg har brugt den forkortelse, men det har heller aldrig været nødvendigt før NU...Laughing Out Loud!!! Noget af det er Priceless)
-------------------------
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
RuneSPRuneSPSkrevet 08/04-05 08:21 
haha det fandme humor... dolph er for grineren... "Latter - NEJ TAK! Brintbombe? JA TAK!" :D (fra Wulff og Dolph på afveje ;)
WehnerWehnerSkrevet 08/04-05 08:28 
Han jo i hvert fald ret i det med Steven Seagal.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/04-05 08:32 
og opera-huset ;)
MrCaseMrCaseSkrevet 08/04-05 09:55 
Jaaaa!!!

Dolph er min nye læremester!
Have you considered sucking less?
BifkimBifkimSkrevet 08/04-05 22:13, rettet 08/04-05 22:15 
Jeg kan godt lide den med Anders Fogh Rasmussen for det passer meget godt :-)
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 08/04-05 22:39 
http://dr.dk/wulffmorgenthaler/
Tryk på "Dolph maskinen"
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
HankyHankySkrevet 09/04-05 00:33 
Ja, jeg synes det er dybt godnat dét der.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ComradeComradeSkrevet 09/04-05 10:59 
Nr. 2 og 10 er hørt ;D
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
DarkenDarkenSkrevet 09/04-05 19:52 
"Jeg tisser på sengen fordi det er et svagt møbel!"

lover det er go griner til lan hvor folk stener det på projektor =D
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
RuneSPRuneSPSkrevet 09/04-05 21:11, rettet 09/04-05 22:52 
Fremtidens samfund ifølge Dolph

Sådan ;)
WehnerWehnerSkrevet 24/10-11 20:55 
Ekstranummer fra Dolph. Det er syyyygt godt :)

"Du fik en ordre af Saxo Bank og førte den ud i livet uden at stille spørgsmål"
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 24/10-11 21:27 
Et meget sølle forsøg på comeback.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig