X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Pakke


Svar
FanboyFanboySkrevet 05/05-03 15:15 
Jeg står og skal til at sende en pakke til en køber, men jeg kan ikke finde nogen indpakning der passer. Det drejer sig om et Xbox Sega bundle. Mit lokale posthus har ikke nogen i de mål/størelser :/ Så jeg ville lige høre om der er nogen der har erfaring med at sende Xbox, og om hvor de har købt deres indpakning.

Det ville være fint hvis i kunne svare lidt hurtigt!

På forhånd tak!
RitesRitesSkrevet 05/05-03 15:25 
Kassen er jo mega stor, så vil råde dig til at købe noget af det der "to-laget" bølgepap og smide rundt om, for der efter at pakke den ind i brunt pakkepapir og lukke lortet med det brune pakke-"klister"(det som skal gøres vådt).

Kassens hjørner kan måske blive lidt stødt, men bliver fandme besværligt hvis det ikke er acceptabelt.
» a winner is you «
PapandPapandSkrevet 05/05-03 15:47 
Kig hos dit lokale supermarked. Hvis du er heldig, har de sådan nogle store papkasser. Du kan bare fylde alt deri, og derefter fylde eventuelle "lufthuller" ud med avispapir. Sådan gør jeg, når der skal sendes store ting.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
dRxLdRxLSkrevet 05/05-03 15:54 
Jeg har for nyligt sendt en lignende xbox i dens originale emballage. Jeg sendte den som "fragile" og det bør du også gøre da den ellers vil blive smidt rundt med en hel del (tænk på den stakkels harddisk).
Det kostede 136kr. at sende den indenfor rigets grænser på den måde.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
jaesjaesSkrevet 05/05-03 17:31 
Den med en papkasse med avispapir, vil jeg også anbefale (uden at have prøvet det), da Post DK desværre ikke er de allermest forsigtige med deres pakker (heller ikke, hvis der står "fragile" på).

Husk at stoppe så meget avispapir i, at Xboxen står i spænd, ellers bliver harddisken udsat for alt for mange rystelser.
Du skal vel også lave en pil, der viser hvilken ende der skal være opad(?)
KoludaKoludaSkrevet 05/05-03 17:49, rettet 05/05-03 17:51 
Som alle ved sender og modtager jeg en del :)

Den kan ikke betale sig at give mere for at sende den som forsigtig, den eneste forskel der er , er at den er forsikret så.

Den bliver behandlet som alle de andre pakker,de meste smadret pakker jeg nogensinde har modtaget er sjovt nok, begge forsigtig pakker, brokkede mig helt vild nede på posthuset men fik bare af vide, at hvis indholdet fejlede noget skulle jeg bare udfylde en blanket og sende det hele ind til deres service center.

Derfor bruger jeg normalt bare 15-20,- mere til en Postpapkasse og smider det jeg skal sende ind i midten af den , men masser af Papir eller bobbelwrap uden om , og har ALDRIG sendt eller modtaget noget der var i stykker under forsendelse.

Men som sagt det er bare min erfaring, med at sende ting ;)

Edit: Rites... dette beskytter også hjørnerne på den orig. kasse ;)
KTCKTCSkrevet 06/05-03 09:02 
Man kan få nogle pap-æsker på posthuset, der godt kan indeholde Xboxen, og sådan en har jeg brugt 1 gang. Ellers plejer jeg bare at sende i org. emballage, hvilket posthuset også kræver for at sende som forsigtig.

Forresten er der altså forskel på at sende forsigtig og almindelig, da maskinsortering ikke bliver brugt = mindre stød.
Jeg har oplevet en Xbox, der fik problemer efter at have været sendt som almindelig pakke, så nu anbefaler jeg altid folk at sende som forsigtig-pakke.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PlaykidPlaykidSkrevet 06/05-03 09:56 
Ja, ved at sende som forsigtig pakke, kan man spare flere penge end man måske tror.
Spiller nu: Halo 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig