X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Se DET er ægte kærlighed!


Svar
ElgenElgenSkrevet 22/03-05 08:37 
Jeg har lyst til dele historien om hvordan jeg fik min arcademaskine med jer:
Jeg har nu i snart flere år samlet på ældre konsoller, men havde også længe sukket efter en rigtig arcademaskine, specielt efter min kone, børnene og jeg flyttede i hus hvor var der er et pænt stort kælderrum som jeg mere eller mindre har sat mig på til mine maskiner.
Nu sker det værken værrer eller bedre end at 10års dagen for min kone og mit første møde oprender (10. Sep. 2005), og jeg havde i den anledning indkøbt en pæn fingerring til hende. Men da jeg kom hjem fra arbejde, blev jeg beordret ned i kældren med lukkede øjne. Jeg hørte et stik blive sat i en kontakt, nogle elektroniske bip-lyde og dem klassiske højfrekvente lyd af en skærm der starter op. Da jeg åbnede øjnene stod en der en arcademaskine foran mig og blinkede venligt til goddag. Hun havde selv indkøbt den gennem Den Blå Avis og fået den tranporteret hjem til os selvom vi ingen bil har.
Det er en gammel Bally med 2 joysticks oprindeligt med Zaxxon, men nu med JAMMA-adaptor. Det vertikale rumspil "The Next Space" sad i da jeg fik den.
Se det var en historie om ÆGTE kærlighed }:-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
fumfumSkrevet 22/03-05 08:49 
Dejlig historie. Hvis jeg havde et sådant kælderrum, så ville en af anskaffelserne også blive et gammelt flipperspil, og en fadølstomat.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
MrCaseMrCaseSkrevet 22/03-05 10:08 
hvor er det smukt... hvor er det smukt...

...hvis det ikke var fordi jeg havde hende, ville jeg sige at du måtte have den bedste kæreste i verden...
Have you considered sucking less?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig