X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Underlig...


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 18/03-05 20:42 
Min xbox er blevet total underlig, da jeg kom hjem fra arbejde i dag, stod den tændt med skuffen åben, jeg tænkte at jeg måske havde haft besøg uden at jeg havde været hjemme, men det var ikke tilfældet fandt jeg ud af. Jeg prøvede at lukke skuffen ved at trykke på knappen, intet skete, så prøvede jeg at slukke for den, den lukkede godt nok skuffen men så restartede den sku også samtidig og smed skuffen ud igen. Jeg kan godt spille på den hvis jeg lukker skuffen "manuelt", altså skupper den i med hånden med et spil i skuffen, så booter den fint op med spillet, men jeg kan på ingen måde slukke den eller åbne skuffen, når den er tændt, kun ved at trykke på sluk hvor den så rebooter kan jeg få skuffen åben. Nogen der kender til dette fænomen???
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
ChronoChronoSkrevet 18/03-05 20:48 
Hvor har du den fra? :)

Samme fænomen?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Danny SallingDanny SallingSkrevet 18/03-05 20:53 
Kan sku da være at det er NES spøgelset der er kommet ind i min xbox.... ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
RJKRJKSkrevet 18/03-05 20:56 
Min Xbox opfører sig også "ofte" mærkeligt omkring luk/sluk-knappen og skuffen. Jeg har sporet det til at det er noget homebrew-software, der fucker maskinen op.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Danny SallingDanny SallingSkrevet 18/03-05 20:58 
min box kan kun "spise" originale spil og jeg har ikke lagt noget "guf" på harddisken, så jeg fatter ikke hvad deer er galt med den.... :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KTCKTCSkrevet 18/03-05 22:17, rettet 19/03-05 08:44 
RJK>
Min Xbox opfører sig også "ofte" mærkeligt omkring luk/sluk-knappen og skuffen. Jeg har sporet det til at det er noget homebrew-software, der fucker maskinen op.
Ej, det der er bygget på indicier. Det værste, jeg har oplevet at homebrew software har gjort, er at få maskinen til at fryse, så man skulle genstarte den på power-knappen.

Danni:
Dette problem kan opstå, hvis skuffens lukkemekanisme af den ene eller anden grund ikke fungerer korrekt. Dette er ofte fordi der sidder noget fysisk i vejen eller drevet har rykket sig. Xboxen vil ikke slukke før skuffen har meldt tilbage, at den er lukket.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 18/03-05 23:38 
Ingen indicier. Jeg kan fremkalde det 100% som jeg vil ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig