X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Yes sir


Svar
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 17/03-05 15:35 
For ca 3 måneder siden modtog jeg "krisehjælp" til min køreprøve, herinde på P:R. Well, efter jeg dumpede 2 gange, er det mig en stor fornøjelse at meddele, at jeg nu er den LYKKELIGE ejer af et kørekort :P Ville egentlig bare følge op på mit gamle topic -- og så lige sige tak til dem der kom med gode tips-- mange af dem kom i brug i dag ^_^
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
DommergaardDommergaardSkrevet 17/03-05 15:47 
Tillykke med det! ;) Jeg skal selv ud at køre med mine kørelærer idag og skal til teoriprøve på mandag! Uff!! Glæder mig til at jeg har kortet i hænderne!
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 17/03-05 16:03 
Teoriprøven er det mindste problem. Var det ihvertfald for mit tilfælde. Men min sagkyndige var ALT for cool -- han løste lissom op for stemningen fra det øjeblik han satte sig ind i bilen =) de 2 første jeg havde var en omgang røvhuller for at sige det mildt.

Held & lykke med dit kort :D glæd dig!
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
SonicSonicSkrevet 17/03-05 16:29, rettet 17/03-05 16:29 
Jamen tillykke, og kør nu fornuftigt og sikkert ;)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 17/03-05 16:34 
Jeg skal lige have mine fartbehov opfyldt ;) Efter at have kørt som en pensionist i 8½ måned, skal der da brændes lidt benzin og hormoner af ;)
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
WehnerWehnerSkrevet 17/03-05 16:37 
Det lyder også som om du lige er manden til at føre en hurtig bil sikkert.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SonicSonicSkrevet 17/03-05 16:53 
Så du skal bare ud og give den gas?! Ja, man kender typen! Jamen, så nyd kortet imens du har det! Hvorfor kan nye billister bare ikke indse at en bil er et transportmiddel, og ikke et stykke legetøj?!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 17/03-05 17:14 
</sarkasme>

;)
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
GreaseballGreaseballSkrevet 17/03-05 17:59 
Tillykke med kortet. Kan huske da jeg tog(fik) MC-kort 4 år efter bil-kortet, så havde vi lige en for sjov teoriprøve for at se hvor mange unoder man havde lært siden da. Der var inden der kom under 16 fejl ":P

Sonic>
Hvorfor kan nye billister bare ikke indse at en bil er et transportmiddel, og ikke et stykke legetøj?!

Kommer an på bilen ;) Sådan en lille sportsvogn som man stiller væk om vinteren virker mere som et stykke legetøj, mens en Golf eller andet som køre 365 dage i alt slags vejr er et transportmiddel..
PalleJensenPalleJensenSkrevet 17/03-05 19:19, rettet 17/03-05 19:20 
cosmos_dk>
Jeg skal lige have mine fartbehov opfyldt ;) Efter at have kørt som en pensionist i 8½ måned, skal der da brændes lidt benzin og hormoner af ;)

Ja, køb du dig en sænket lysegrøn Golf GTI med en lydpotte fra en skraldebil, nogle truckernosser i forruden og noget Infernal på Pioneer anlægget som har kostet mere end selve bilen og fyr den af... (er der noget at sige til, at der er så mange uheld på de danske veje...?) :-!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 17/03-05 19:28 
Det er jeg sku' for fattig til, Palle. Jeg må nøjes med at brænde de gamles dæk af ;)
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
TweelTweelSkrevet 17/03-05 19:30 
Ok, men kan i så ikke lige køre hen til en mark, og lege på den?
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
ComradeComradeSkrevet 17/03-05 19:44 
Biler er legetøj, de ska bare være bygget til det, og så skal det foregå på banen :-)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 17/03-05 19:47 
Ih altså hold så op :) Jeg har sku' ikke i sinde at miste mit kørekort - jeg har lige fået det ;)
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
Per SPer SSkrevet 17/03-05 20:47 
At være gamer og have kørekort er en farlig cocktail! :)

Husk nu at holde nallerne fra andres biler. Ellers ender du bare som ham her: ---->

-----> Livet er et videospil
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig