X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

WoW - hvad nu?


Svar
OkottaOkottaSkrevet 14/03-05 20:27 
Jeg render rundt som en Level 11 Human Paladin, og jeg føler mig lidt lost i WoW.

Alle nye områder jeg kommer ind i, indeholder fjender / monstre, som alle er væsentligt højere level end mig, og alle nye quests jeg finder, er markeret som enten orange og/eller rød = Dem kan jeg godt droppe at gennemføre.

Jeg har en fornemmelse af at jeg har overset et område, hvor folk på mit level kan boltre sig i quests, fjender og monstre, uden at dø, bare en fjende rammer én 3 gange....argh!

Selv i Westfall er jeg begyndt at halte bagefter - jeg er for lav level der!

Øh - hjælp? Fortæl mig lige hvor jeg skal vade hen i spillet?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
3of193of19Skrevet 14/03-05 21:59, rettet 14/03-05 22:00 
Prøv evt at tage til Ironforge. Tag toget fra Stormwind. Jeg tror du burde kunne lave quests i området udenfor Ironforge (Karanas eller noget i den stil) der svarer ca til hvad der er omkring Goldshire.
quadquadSkrevet 14/03-05 22:10 
Og ellers find nogle ligesindede at gå i grupper med, der vil næsten altid være andre end dig ude på samme quest.
tastasSkrevet 14/03-05 22:47 
Umiddelbart vil jeg tro du skal til westfall.

Ellers må det være som nævnt tidligere til Ironforge, tage et par quests udenfor der, og smut derefter til Loch Modan (ligger lige ved siden af området med Ironforge).

I Loch Modan kan du fint nuppe et par levels og så tage tilbage til Westfall.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
ValkyrieValkyrieSkrevet 14/03-05 23:01 
thottbot.com / http://wow.allakhazam.com er et godt sted at finde quests!
Well crucify the insincere tonight...
fumfumSkrevet 14/03-05 23:02 
Yes loch modan er svaret. Der er jeg med min paladin lige nu. Masser af quest's.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
OkottaOkottaSkrevet 15/03-05 13:02 
Jeg tog til Loch Modan, og nu kører det bare :-)

Tror lige at der er nogle flere områder jeg skal ha' udforsket.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
HeroldHeroldSkrevet 15/03-05 15:11 
Du skulle meget gerne blive holdt i hånden rundt omkring i områderne i starten. Følg dine quests - de leder dig over i et lvl-venligt område.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
FanboyFanboySkrevet 18/03-05 10:46 
Nu er jeg selv priest lvl 11, og for min char er det super vigtigt at være i en group. Jeg tror jeg er i lidt samme situation som dig, men vi er 3 i en nogenlunde fast gruppe, så det går ok, prøv og find en group.
fumfumSkrevet 18/03-05 11:05 
Det bliver jo nok lidt lettere med groups efter idag, hvor der bliver patchet med meetingstones.
Glæder mig også til at se chatbubbles.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
FizbanFizbanSkrevet 18/03-05 11:18 
der bliver ikke patchet idag.
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
dRxLdRxLSkrevet 18/03-05 11:32 
Er du sikker Jonas? Skulle det ikke være i dag?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
fumfumSkrevet 18/03-05 11:46 
Serverne har jo været offline mellem 7 og 11
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
ValkyrieValkyrieSkrevet 18/03-05 12:34 
fum>
Det bliver jo nok lidt lettere med groups efter idag, hvor der bliver patchet med meetingstones.
Glæder mig også til at se chatbubbles.


jeg er lidt bange for at der vil blive camping foran dem på PvP serverne!^_^ Så er jeg ihvert fald glad for at jeg ikke er Horde, som er i stærkt undertal på langt de fleste servers:-)
Well crucify the insincere tonight...
FizbanFizbanSkrevet 18/03-05 12:44 
dRxL>
Er du sikker Jonas? Skulle det ikke være i dag?

Ja jeg er sikker.
den vil blive udgivet "snart"
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
dpldplSkrevet 18/03-05 14:04 
Bare kiugge på forumt på wow siden så vil opdage den er udskydet..

En af grunde var der skal lave om på den. de droppede heldigvis deres nerf af paladin (de holder bare finger fra seal of command)..

Enllig synd. da jeg glæde mig til at slippe for at hente UI mods....

PS angående emnet. vis man tager ALLE quest i hver "by" is startt så for man slet ikke det der lvl problem. Jeg var human paladin. gik fra det ene sted til det andet. Nu er jeg heldigvis 40 og har en hest. se der bliver det sjover at flyve/løbe fra sted til sted... I start er går man nemlig bare fra by til by
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
ValkyrieValkyrieSkrevet 18/03-05 15:52 
Paladin har brug for hjælp, og SoC burde nerfes mate:-)

Problemet med Paladin er at det bare er en svag priest i plate armor.

Tro mig - Når du skal til at lave molten core vil du ikke have det så let:-)

Warrior er faktisk meget bedre end hvad alle siger, hvis spillet rigtigt og med rigtigt gear.

Paladin skal bare redesignes, fordi en buff bot er ikke så underholdende igen efter min mening;)

Det er godt at denne patch er udskudt. Skynd jer at nå til lvl 60 som hurtig som muligt. I skal seriøst holde fast og være på toppen konstant hvis i har planer om at være blandt toppen i PvP! Ellers så er man pænt på den:-)

Man må give Blizzard ros for at være så faste i deres "hardcore gamer PvP strategi"! Skal nok holde mr. 18 timer om dagen igang i et stykke tid endnu:D
Well crucify the insincere tonight...
dpldplSkrevet 18/03-05 18:16 
de skal ikke røre ved SoC sådan er det bare, ellers ødelægger de paladin jo helt.. Lige nu er SoC det næste der kan gøre paladin god (de har også droppet at nerfe den i næste patch)

Nu har jeg ikke været i molten core endnu. så der kan jeg ikke sige dig noget om. (ikke der nede den drage er?)

Synes nu jeg klare mig meget fin med paladin. Heldigvis har jeg en god guild så finde en party er ikke særlig svær. er lvl 42 nu ser kun folk der er glade for at have mig med (vi har klaret os uden priest ind til videre, til ALT). altså vis folk vil bruge paladin ordenligt er han enlig meget god(skulle enlig være alliance shaman. Men det er shaman for overpoweret til iforhold til paladin.


Nå i aften tager jeg lige en tur igennem uldaman med nogen fra min guild weeeeee
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig