X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

USB Flash Drive: Apps to go, please.


Svar
AmbyAmbySkrevet 11/03-05 09:33 
Hvilke programmer er rare at have på sit Usb-drev, når man er på farten? Det ses selvfølgelig helst at disse programmer enten er gratis eller ret billige.
Jeg kan på nuværende tidspunkt ikke leve foruden:

Thunderbird (10mb):
Fremragende mailklient & Newsreader. Ganske gratis og findes i portable version. Det optimale ville være hvis jeg havde en IMAP mail konto, for så kunne jeg checke mail uden de blev hentet ned i programmet. I nuværende form har jeg altså 2 forskellige steder med mine mail(Usb og stationær). Ikke optimalt. Af extentions bruger jeg minimizeToTray og about:config(Så jeg kan se den fulde længde af newsgroups-navne)

Firefox (~9.5mbg) :
Der er ikke så meget at sige. Den bedste browser. Findes også i portable udgave. Her bruger jeg også minimizeToTray, men mere vigtigt også del.icio.us-plugin. Det er en online bookmark-side. På denne måde kan jeg bookmarke en side ved en ven, og så vil den også være i mine bookmarks derhjemme. Ganske smart.

Total Commander (~2.5mb):
Også et program man ikke kan leve uden. Findes med portable launcher. Med indbygget FTP klient.

Misc:
Har smidt en "Autorun.inf" i roden, så jeg har mit eget ikon under "My Computer". Det var meningen jeg også ville have lavet en popup-menu, men dette kunne jeg ikke få til at virke.

Jeg savner gode forslag til hvilke programmer man heller ikke kan leve uden?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
HankyHankySkrevet 11/03-05 10:35 
WinZip / WinRAR
Winamp / iTunes
Ventrilo / Skype
og så en ordentlig Codec Pack :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
fumfumSkrevet 11/03-05 11:07 
Jonny Hefty - Muggen Rov.mp3
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
AmbyAmbySkrevet 11/03-05 12:30 
Ja ok. Jeg blev da i det mindste minde om hvorfor jeg ikke rigtig benyttet dette forum mere :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig