X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tip til Xbox Live forlængelse


Svar
WehnerWehnerSkrevet 05/03-05 13:49 
Når man skal forlænge sit Xbox Live abonnement, koster det 499,-, der bliver trukket fra ens VISA-kort.

Men i stedet kan man indtaste en ny subscribtion code, der bl.a. findes i et helt normalt Xbox Live Starter Kit, men også i visse spiludgivelser af f.eks. PGR2 og Rainbow Six 3.

Her vil den årvågne læser allerede tænke: " Jamen et Live Kit koster da snildt under 499,-". Den årvågne læser har ret. Hvis man kigger lidt rundt, kan man finde Live Kits til under 400,- og i hvert fald kan man altid finde dem til 449,-.

Selv købte jeg et hos play.com for 381,- hvilket altså er en besparelse på 118,-. Oveni denne besparelse får man så gratis et ekstra headset, Live-spilbar demo af OutRun 2, Fifa 2005 og Rainbow Six 3 samt en af de grønne Xbox spilæsker, der jo ikke rigtig kan opdrives andre steder.

Så der er altså ingen grund til blot at lade sit abonnement forlænge automatisk. Køb i stedet et nyt Live Kit og indtast koden inden dit abonnement udløber. Voila!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OkottaOkottaSkrevet 05/03-05 13:57 
Jeg betaler for Xbox Live, pr. måned.

Det koster ca. 60,- pr måned, på den måde.

Man ændrer det bare inde i dashboardet; Jeg gad heller ikke at der blev trukket ca. 500,- en gang om året - 60,- kan man nemmere undvære, en gang om måneden :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 05/03-05 14:03 
Det kan vist godt betale sig. Tak for tippet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 05/03-05 14:12 
Okotta>
Man ændrer det bare inde i dashboardet; Jeg gad heller ikke at der blev trukket ca. 500,- en gang om året - 60,- kan man nemmere undvære, en gang om måneden :-)

Til gengæld betaler du 720,- om året, hvor jeg altså betaler 381,-. Det er en no-brainer for mig.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OkottaOkottaSkrevet 05/03-05 14:24 
Ja - men jeg gider bare ikke at der en måned pludselig bliver trukket 500,- på én gang; Det er jo et nypris spil man måske ikke har råd til den måned - det går slet ikke :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KTCKTCSkrevet 05/03-05 15:09 
Dyrt budget du kører med der, synes jeg nok :s
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
D.B.M.D.B.M.Skrevet 05/03-05 15:47, rettet 05/03-05 15:48 
Et Xbox Live Starter Kit kan købes for 379 kr. i El-Giganten.

El-Giganten
JmogJmogSkrevet 05/03-05 20:52 
Wehner>
men også i visse spiludgivelser af f.eks. PGR2 og Rainbow Six

2-måneders prøveabonnementerne kan faktisk ikke bruges til at forlænge et eksisterende abonnement.
WehnerWehnerSkrevet 05/03-05 21:25, rettet 05/03-05 21:25 
Nej naturligvis kan de ikke det.

Det kan derimod de 1-års abonnementer, der ligger i _visse_ udgaver af PGR2 og Rainbow Six 3.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 05/03-05 21:35 
Er der almindelige spiludgivelser, der indeholder et årsabonnement? Eller snakker du om Live-bundles, hvor man køber et abonnement og får et spil med?
WehnerWehnerSkrevet 05/03-05 21:56 
Det er spillene, men i større papæsker i stedet for den sædvanlige grønne plastikkasse. Der er så et headset med samt et års Live-abonnement. Mener sådan en pakke plejer at koste 649,-.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 15/03-05 10:28 
Der er påsketilbud hos Play.com. £30 for et Live Kit. Med en kurs, der stadig er under 11,- så får man det nok ikke meget billigere...

Link...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig