X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Joytech JS965 AVControlCenter


Svar
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/03-05 14:09 
Er der nogen af jer der har prøvet denne sag? Man kan jo nemt have brug for at have alle sine konsoller sat til.

Joytech
BeanoBeanoSkrevet 03/03-05 14:43, rettet 03/03-05 14:43 
Jeg har den i sort og kan varmt anbefale den :)

Købt i EB Games Kolding til ca. 450,-
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 13/03-05 00:48 
Sad netop og kiggede på den inde på Boomtown Shoppen ;)

Kører RGB perfekt igennem den? Jeg kunne være meget interesseret i en, hvis det hele bare kører perfekt.
NaieraNaieraSkrevet 13/03-05 01:00 
Du undgår ikke et tab i kvalitet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 13/03-05 01:07 
Ok, men det er vel ikke det store det drejer sig om?

Desuden, hvorfor er der Optical udgang, når man vel skal forbinde konsollen direkte til lydsystemet, og ikke igennem den?
King ChaosKing ChaosSkrevet 13/03-05 08:55 
Pieyanthikos>
Sad netop og kiggede på den inde på Boomtown Shoppen ;)


Ja, efter Beano så varmt anbefalede den, besluttede jeg at vi skulle prøve at sælge den. Jeg har ikke prøvet den selv. I modsætning til indkøberne hos Coop og DS, får jeg ikke tilsendt vare-prøver på alting. Måske er det størrelsen det kommer an på ;)
BeanoBeanoSkrevet 13/03-05 09:14, rettet 13/03-05 09:15 
Kvalitetstabet på boksen er temmeligt teoretisk da enheden har indbygget forstærker. Så hvis du samtidig sørger for at benytte kvalitets SCART kabler vil du ikke kunne se noget kvalitetstab... overhovedet!

Pieyanthikos, enheden har 4 optical inputs og 1 output for at man kan skifte imellem disse også. Hvis nu ens lydanlæg ikke har nok optical inputs.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 13/03-05 12:29 
Uha, gør det jo bare bedre ;)
Så kan både PS2'en og Xboxen sættes til, uden at skulle skifte bag tv-bordet overhovedet.

Må se at få bestilt når jeg kommer til lidt penge igen.
BeanoBeanoSkrevet 17/03-05 18:33, rettet 17/03-05 18:59 
S� lige at der kommer en "storebror" eller afl�ser til AV Control Center... AV Control Center 2 :)

http://www.joytech.net/product_info.php?cPath=26&products_id=79

Specs fra siden :
6 input to 1 output with electronic switching
5 Fully wired RGB Euro-SCART inputs
2 Digital Optical inputs
2 Ethernet ports
6 S-Video inputs
6 Composite Video (gold plated)
6 Stereo Audio inputs (gold plated)

Bliver nok ogs� lidt dyrere... men lovende ser den ud!
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/03-05 19:08 
Ja, den forventer vi også at få og de ville sende en til anmeldelse en af de nærmeste dage.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/11-05 21:08 
Vil det være muligt at bruge composite indgangene til component? Og i så fald vil den så formindske kvallitets tabet her?
Spiller nu: Phantasy Star IV
lightyear dklightyear dkSkrevet 13/11-05 22:00 
Har selv købt en fra ebgames for et par måneder siden, og jeg kan fortælle at jeg har lavet en del test med rgb scart indgangene og er noget til den konklusion, at det er umuligt at se nogen billed kvalitets tab(faktisk den bedste scart splitter jeg har ejet), den virker perfekt med rgb scart som jeg selv bruger den til med en xbox og ps2 og gamecube og dvd afspiller har desværre ikke fået den testet med optical indgangene, da jeg kun bruger dvd og xboxen til 5.1 lyd, men det er ihvertfald en suveræn rgb scart splitter til kun 199kr i ebgames og så får man desuden en lille fix fjernbetjening med.
are you CHICKEN?
JmogJmogSkrevet 14/11-05 11:09 
Konsolkongen>
Vil det være muligt at bruge composite indgangene til component? Og i så fald vil den så formindske kvallitets tabet her?

Tvivlsomt. Hvis du skal bruge dem til 480p (og ikke 480i), så er svaret ret sikkert nej. Jeg kan ikke forestille mig composite-porte kan klare den øgede båndbredde. Selv hvis de kan, vil kvaliteten helt sikkert lide under det.

Desuden så kan den vel næppe outputte fra mere end én composite af gangen.
BeanoBeanoSkrevet 14/11-05 11:31 
Jeg har prøvet min AV ControlCenter 2's tre phono stik (L+R+Composite video) til component og det virkede faktisk til både 480p og 720p - så intet egentligt "båndbredde-issue" da det jo et et analog signal. Men jeg tror ikke der er forstærkning i alle tre stik som på SCART delen - der var ihvertfald et tydeligt signal forringelse uanset hvad (480p, 720p).

Joytech er dog på vej med en egentlig Component switchbox med forstækning som sikkert fungerer bedre.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/11-05 12:17 
Ok. Men indtil da er jeg nødt til at finde en adaptor der har 3 hun stik i den ene ende og 3 hun i den anden. Altså en der kan lave Han om til hun :)

Det skyldes nemlig at jeg har et VGA - Component kabel, som har han stik, og dette passer jo udemærket i Xbox component boksen. Men 360'erens er jo også han stik, så den går jo desværre ikke.

Håber i kan følge mig, og evt. ved hvor sådan en kan skaffes :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 14/11-05 12:39 
Jeg tror jeg fandt en sådan adapter i Electronic World ;)
JmogJmogSkrevet 14/11-05 13:55 
Konsolkongen>
Ok. Men indtil da er jeg nødt til at finde en adaptor der har 3 hun stik i den ene ende og 3 hun i den anden. Altså en der kan lave Han om til hun :)

Jeg købte tre plugs (hun i begge ender) for 10 kroner stykket i min lokale radio/TV-forretning. Du burde kunne finde dem stort set hvor som helst.
jaesjaesSkrevet 03/04-06 19:28 
Har nogen set Joytech AV Control Center 2 til mindre end de sædvanlige 8-900 kr.?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig