X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Reperation af HUcard


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 26/02-05 12:45 
Jeg har en udgave af Pac-Land som bare ikke vil starte op. Der kommer kun en hvid skærm hver gang. Derfor har jeg på fornemmelsen at det er kortet der er beskidt. Kan man rense de små kontakter med isopropylalkohol? Det virkede ihvertfald da snes spillene ikke fungerede.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Michael_Michael_Skrevet 26/02-05 12:59 
Altid svært at anbefale en fremgangsmetode på noget der ikke er ens eget.
Jeg renser selv mine Hucards med helt almindeligt vinduespuds, og det virker altid.
Og ja, jeg tror dit kort er beskidt.
JuggernautJuggernautSkrevet 26/02-05 13:07 
Efterlader vinduespuds ikke en hinde? I så fald tror jeg ikke at det er godt, men hvis du erfaringer med det, vil jeg da prøve at give det en chance.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JAAJAASkrevet 26/02-05 15:22, rettet 26/02-05 15:23 
Det lyder som dårlig kontakt. Jeg får også hvid skærm, hvis et HUcard er problematisk. Du kunne også prøve med lighterbenzin og vatpinde, som jeg selv bruger til at rengøre snart sagt alt, der er besværligt. Her er det selvfølgelig yderst vigtigt, at du ikke sætter HUcardet i igen, før du er helt sikker på, at al benzinen er forduftet.
JuggernautJuggernautSkrevet 26/02-05 17:09 
Jeg brugte lidt isopropylalkohol og det gjorde jobbet.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig