X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Undgå Light produkter!


Svar Sortering
ValkyrieValkyrieSkrevet 24/02-05 11:52 
"Pas på med jeres (for nogles vedkommende) ukritiske og umådeholdende forbrug af lightprodukter, som regel cola (af de fleste mærker), de er nemlig sødet med aspartam, som bl.a. er en af teorierne bag golfkrigssyndromet. Der er mange bivirkninger ved stoffet som f.eks. skader på hjernen og stofskiftet (ja, du kan blive for tyk af light-produkter med aspartam!) og mange har endda oplevet reel... Se hele indlægget
Well crucify the insincere tonight...
52 emne(r).
« < 1 2

Svar Sortering
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 25/02-05 14:29, rettet 25/02-05 14:30 
Marcus F.M>
Jeg drikker heller ikke kaffe. Jeg kan ikke se hvordan koffein(eller druesukker) er en nødvendighed....vel KidCaffeine? :)

Hahah :) Nej, det er vel ikke en nødvendighed med koffein. Jeg sidder ikke og drikker det for at kunne holde mig i gang i de sene nætter med lektier, og det er heller ikke en nødvendighed for at tvinge mig ud af sengen. Alligevel drikker jeg en stor mændge af det stads. Det samme med rødvin og andet alkohol.

Ja, jeg burde nok leve sundere

EDIT: Og en god Laphroaig, dét er whisky :)
MarcusMarcusSkrevet 25/02-05 16:17 
Sal> Nå, men Marcus. Du er altså en skæg lille godhedsfascist. Det vil more mig meget, hvis jeg kommer til at leve længere end dig. Jeg har utrolig gode gener, så lad os se.

Heh, jeg lever relativt sundt men det hænger også sammen med at jeg foretrækker at leve af naturlige varer frem for kemiske varer da jeg generelt støtter mindre forurening og produktion.
Det bliver spændende at se hvem der lever længst. :)

KidCaffeine>> Ja, det skulle nu også mere have været en ;) end :). Så længe du er tilfreds med din levevej er det vel fint. Bare dit ideal jeg stemmer nogenlunde overens med dit selv. (Nogle gange er det også ideal jeget der skal tilpasse sig fordi man blot mangler at se de positive sider ved sit selv og derfor påklager sig over sin egen adfærd)

Wagner>> Det har intet med noget religiøst at gøre og jeg skifter også holdninger hvis jeg bliver overbevist. Modsat en præst/prædiken.

Er det fordi du er så liberalistisk at du ikke går ind for at videreføre viden til andre mennesker og diskutere hvad der er bedst og mest optimalt og lære at forstå hinanden?
Det er det jeg gør. Enten lærer jeg derved eller også gør andre. Det er blot vigtigt at lytte og være åben. Måske finder man lige pludselig nogle realiteter som kommer helt bag på en så man må ændre på nogle af sine syn. Det er noget man gør helt tilbage i de første faser af livet og hvis man ikke lærer af andre så går man glip af utrolige mængder viden som kunne opnås hurtigt. Husk også at et flertal ikke nødvendigvis har ret. Problemet er hvis flertallet af en befolkning fx. er borgere så de kan styre udelukkende selv og være ligeglade med fx. bønder som derved ikke kan få lov til at sige et ord.

En lignende effekt, som at være fuld, baseret på min opfattelse af folk og deres opfattelse af mig kan sagtens opnås uden alkohol. Ganske enkelt fordi man kommer ind i stemningen og humøret.
52 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig