X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Samba de Amigo problemer med Maracas con


Svar Sortering
solid snakesolid snakeSkrevet 22/02-05 18:09, rettet 22/02-05 18:11 
Jeg har for noget tid siden købt
Samba De Amigo Maracas Controller
og spillet til Dream Cast.
Men af en eller anden grund svigter den ene controller i tide og utide.
Jeg har både haft de uorginale og nu har jeg de orginale. Men er det en fejl 40 eller har de controller et ry for at sencer går i stykker eller hvad kan der være galt?

Min nabo har samme problem med hans uorginal sæt.
Vi har prøvet både Samba De Amigo og Samba de Amigo Version 2000. Men samme problem melder sig en af controller falder ud. Start knappen virker 100%
Men man kan ikke styre med den.
Det skal sige jeg har selv en Japansk DC og min Nabo har en Pal DC.

Kan lysforhold spille ind?
Vi har ellers rimmeligt gode lys forhold. Den ene controller falder aldrig ud.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
RJKRJKSkrevet 22/02-05 18:14 
Controllerne er helt sikkert ustabile og kan gå i stykker (får normalt også en hård behandling). I hvert fald nogle af de uoriginale er direkte elendige.

Lysforhold spiller ikke ind. De virker med lyd svjh.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
solid snakesolid snakeSkrevet 22/02-05 18:22 
Er der evt nogen her på Playright der har forstand på at lave dem? så vil jeg godt mit sæt lavet, Eller det vil sige den ene controller.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
RJKRJKSkrevet 22/02-05 18:28 
Jeg har forsøgt at lave et sæt, men så vidt jeg husker (Daniel?) mislykkedes det. Konceptet var at tage elektronikken fra en uoriginal controller og bruge i den originale, hvor senderen/modtageren var smadret. Det virkede vist ikke. Det er nogle custom Sega-ting der sidder der, så jeg tvivler på at det lige er til at lave. Der er meget få komponenter, så med mindre en eller anden kan skaffe reservedele, så er det vist tough luck...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
solid snakesolid snakeSkrevet 22/02-05 18:33, rettet 22/02-05 18:33 
Jeg håber og ber til Gud om der er nogen som kan hjælpe mig. Jeg skal nok betale for det.
Jeg ved ikke om det er muligt at opstøve reservedele på ebay eller andre steder.
Men det er surt at have et original sæt som ikke virker, det er mange penge der er splidt så.
Så HJÆLP..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Goose FrabaGoose FrabaSkrevet 23/02-05 17:40 
jeg har også før haft 4 maracas (2 par), men på grund af defekter i dem alle med tiden, så har jeg loddet frem og tilbage, så jeg nu har et enkelt par, der virker.

De holder desværre ikke for længe, med den kvalitet de har, og den behandling man udsætter dem for under spil. :-(
solid snakesolid snakeSkrevet 24/02-05 13:19 
Er der muligt at du måske vil lodde dem af mine? hvis jeg ikke kan få en anden til det?
Jeg betaler klart for det, da det nok er noget bøvl.
Jeg betaler også fragten frem og tilbage.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Goose FrabaGoose FrabaSkrevet 24/02-05 16:30, rettet 24/02-05 20:48 
Nu havde jeg 4 ens maracas, som gik hen og blev defekte en efter en af forskellige årsager. Derfor kunne jeg pille ting ud af nogen af dem, for at få 2 til at virke igen. Men hvis du kun har det ene sæt, så bliver det problematisk, da du nok skal bruge nogle reservedele.

Desuden er jeg heller ikke professionel lodder på nogen måde, så jeg ved ikke hvor god en ide det ville være, at jeg begynder at rode rundt i andres ting.

Hvis din nabo også har et defekt sæt, så vil jeg anbefale, at i lige prøver at skrue både hans og dine maracas op for at se, om komponenterne er kompatible. Hvis de er det, så kan man få loddegrej til omkring 250 kroner online til at eksperimentere med.
solid snakesolid snakeSkrevet 24/02-05 18:17 
Okay det vil jeg lige høre ham om så. Det er rart der er nogen som har mere forstand på det end mig. :O)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
JAAJAASkrevet 24/02-05 18:35, rettet 24/02-05 18:36 
Du kan også få et loddesæt hos Brinck's elektronik til omkring 150,-. Jeg har brugt et sådant til adskillige mods.
MrCaseMrCaseSkrevet 18/04-05 19:36 
Hvor ville være et godt bud på et sted at skaffe 2 sæt maracas fra?
Efter sigende skulle Cha Cha Amigo være udemærkede, men (og det kan godt være at det er mig der er et tudefjæs) det koster dyrt at få det sendt fra USA. Alternativt tager liksang-EU også en god slat penge for sådan et sæt...
Andre gode idéer?
Have you considered sucking less?
dRxLdRxLSkrevet 18/04-05 20:53 
solid snake>
Jeg håber og ber til Gud om der er nogen som kan hjælpe mig. Jeg skal nok betale for det.
Jeg ved ikke om det er muligt at opstøve reservedele på ebay eller andre steder.
Men det er surt at have et original sæt som ikke virker, det er mange penge der er splidt så.
Så HJÆLP..

Som Rune ganske rigtig skriver har jeg et originalt sæt der er delvist defekt.
Svjh. virker i hvert fald den ene af ranglerne. Kunne du evt. tænke dig at købe dette sæt til reservedels brug?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
solid snakesolid snakeSkrevet 18/04-05 21:56 
Det er ikke længere nødvendigt pga Rune har en mega sej Far, som har lavet mine Maracas mod betalning. Så jeg er den glade ejer af nogen Maracas der dur. :O)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig