X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fejl i forum


Svar
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 01/05-03 22:39 
Der er en alvorlig fejl i forumet.

Har først lagt mærke til den nu-- men jeg har haft 76 posts i lang lang lang tid (ca de sidste 30-40-50 posts). Min postcount bevæger sig ganske simpelt ikke.

Was ist los?
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
RJKRJKSkrevet 01/05-03 22:44 
Som sagt temmelig mange gange før, så tæller bl.a. off-topic og online-foraene ikke... Formentligt derfor.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 01/05-03 22:44 
det må jeg lige teste
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
FanboyFanboySkrevet 01/05-03 22:44, rettet 01/05-03 22:45 
Når du poster i off-topic forummet tæller den ikke posts.

EDIT: Too late
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 01/05-03 22:45 
Yup.
I havde sq ret ^_^

::løber hen og gemmer sig::
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
PapandPapandSkrevet 02/05-03 08:26 
RJK >
Som sagt temmelig mange gange før, så tæller bl.a. off-topic og online-foraene ikke...

Hvad er egentlig grunden til dette? Er det bare en lille fejl, eller er der en dybere mening med det?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
RitesRitesSkrevet 02/05-03 08:39 
Dybere mening.

Stammer tilbage til første besøg af rumvæsner på Jorden og den aftale der blev indgået der.
» a winner is you «
KeenKeenSkrevet 02/05-03 08:49 
The truth is out there...
RJKRJKSkrevet 02/05-03 11:55 
Der var fleres opfattelse på det gamle DKF, at for mange postede bare for at få høje stats. Derfor talte man ikke "irrelevante" indlæg med (dvs. bl.a. Off-topic). Jeg genbrugte så den del her, hvor der så heller ikke er en Stats på samme måde.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KroeboCopKroeboCopSkrevet 27/05-08 21:59 
Jeg skal lige høre om det bare er mig der ikke kan finde ud af det eller? Problemet er at jeg ikke kan se det hele af det jeg vælger, under "butikker" når jeg skal vælge region. Det jeg kan se er "Spil på engelsk der kan spill" Hjælp?
Hoid to colony C05 where the computer is...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 27/05-08 22:11 
Jeg får ikke fejl i Safari og Firefox på mac ... hvilken browser bruger du?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KroeboCopKroeboCopSkrevet 27/05-08 22:18 
Internet explorer.
Hoid to colony C05 where the computer is...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 27/05-08 22:28 
Har også lige prøvet med IE i vista, og der får jeg også fejl, drop-down menuen cutter sætningerne. Hmm ja, jeg ved ikke hvordan siden er kodet.

Ved godt det ikke så fed en løsning for dig, men vil anbefale dig at bruge en anden browser, som understøtter webstandarderne lidt bedre.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KroeboCopKroeboCopSkrevet 27/05-08 22:30 
Sært nok, men takker :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig