X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spidy 3 villain


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 04/02-05 18:00 
Bare hvis nogen var interesseret

*shrugs*


Hehe. Så måske bliver det Venom?:D

2007... godO_o
Well crucify the insincere tonight...
King ChaosKing ChaosSkrevet 04/02-05 19:53 
Selvom jeg på ingen måde betragter Venom som en af Spider-mans klassiske fjender indrømmer jeg gerne at jeg tror at han ville gøre sig rigtig godt på film.
CoreCoreSkrevet 04/02-05 20:26 
Hvis man holdte sig til tegneseriens historie (eller bare det afgørende kapitel), så ville historien om Kraven være en rigtig fed film, men den er nok en tand for dyster til Hollywood.

Men mon ikke der er rimeligt gode odds for at det kunne være Lizard, nu hvor Dr. Connors allerede er blevet introduceret i 2'eren...?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
ValkyrieValkyrieSkrevet 04/02-05 20:33 
Jeg sad og tænkte på.

Ham der chef redaktøren, som Parker arbejder før. Jefferson?

Hans søn(ham der var sammen med Mary Jane i 2eren) var en space pilot - Og var det ikke sådan ligende at Venom blev til? Et eller andet med en fyr i rummet som fik noget stads på sig, og senere blev til Venom?


Jeg må indrømme at der er lang tid til 2007. Man må håbe at det bliver en værdig afslutning:)
Well crucify the insincere tonight...
CoreCoreSkrevet 04/02-05 20:53, rettet 04/02-05 20:54 
Venom er en sammensætning af en symbiot, som Spiderman selv havde med sig hjem fra det ydre rum, og så en rivaliserende journalist der hed Eddie Brock, og da begge to er rimeligt indebrændte Peter P, så mener de at han skal ned med nakken...

Kan vi så få Carnage på banen !!! :p
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
King ChaosKing ChaosSkrevet 04/02-05 23:26, rettet 04/02-05 23:29 
Jonah Jamesons søn, John Jameson... er ganske rigtig astronaut og får en "moonstone" begravet i brystet og bliver derved til "Man-wolf".

The Symbiot er den alien der under Secret Wars er "forklædt" som Spider-mans sorte kostume. Da han kommer tilbage til jorden og opdager at kostumet opfører sig underligt, vælger Peter Parker ikke at bruge det, og The Symbiot kaster sig over en anden "vært" ~ Eddie Brock som ikke er nær så viljestærk som Peter Parker og derfor bliver skingrende og sammen udvikler de sig til Venom.

...altså med mindre det er "Ultimate Spider-man", hvor Eddie og Peters fædre tilsammen udvikler the symbiote som et middel mod kræft (eller så noget)...
King ChaosKing ChaosSkrevet 04/02-05 23:27 
..phew, jeg vidste at de 13 år jeg brugte sammen med Marvel Morten en dag ville kunne bruges til noget :P
HeroldHeroldSkrevet 06/02-05 00:34 
Det er så dem rigtige historie. Jeg mener at have læst at de har taget sig den frihed at gøre JJ Jr. til Venom i 3'eren.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 06/02-05 08:53 
Wot! Det næste bli'r vel at Kingpin er en neger!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig