X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gider ikke mere WoW beta fis


Svar
OvermindOvermindSkrevet 01/02-05 19:34 
Jeg har været igang lige siden den startede, men nu gider jeg simpelthen ikke ligge mere energi i min characters.

Nu skal Blizzard se at komme ud af starthullerne! Det virker lidt umotiverende at vide det hele er forgæves.

Omvendt er det fedt at prøve de forskellige klasser af på forhånd.
You are not a Tanaka!!
RonaldoRonaldoSkrevet 02/02-05 07:44 
Så hold en pause. Vi har vidst i lang tid at spillet bliver udgivet i denne månede. Indtil videre ser det ud til, at de når det de skal. Det kan vel heller ikke være Blizzard's skyld, at du er utålmodig.
CutePuppyCutePuppySkrevet 02/02-05 09:21 
Faktisk skal det lige siges at Blizzard stadig ikke har annonceret hvilke planer de har med hensyn til Characters... det står på forummet i en "blå" tråd... forummet er dog nede lige nu, så kan ikke linke ^^

Der er dog stor chance for at de sletter, men man kan vel aldrig være helt sikker.
//Cutepuppy
HeroldHeroldSkrevet 02/02-05 09:31 
Korrekt. Der har været snak om at føre figurerne fra Final/Open over, men om det bliver til noget, vides ikke endnu.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 02/02-05 10:06 
jeps, kender det godt. Jeg spiller ikke wow for tiden. Ikke fordi jeg er træt af det over hovedet. Det virker bare lige ligegyldigt, når man ved at ens figur bliver slettet lige om snart.
For The Love Of The Game
The DaneThe DaneSkrevet 02/02-05 11:41 
Forumet er oppe igen.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HellefiskHellefiskSkrevet 02/02-05 18:07 
Release er den 11. februar og beta characters bliver slettet.. Det er lige blevet annonceret, men der er jo heller ikke lang tid til den 11..
KalicolaKalicolaSkrevet 04/02-05 12:39 
Weee!! nogen som ved om eb games holder noget nat åbent i anledningen?
For The Love Of The Game
zAcuzAcuSkrevet 04/02-05 17:17 
Alle som har købt Final Beta keys, har vel første-ret og automatisk forudbestilt!?

Eller skal jeg ringe til EBGAMES og få dem til at ligge en til siden?
HeroldHeroldSkrevet 04/02-05 17:20 
Jeg ved at vi i Boomtown-shoppen har til alle dem der har købt preorderkittet. Jeg mener også vi holder natåbent på de fire caféer :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
OvermindOvermindSkrevet 04/02-05 17:47 
Fona aner ikke hvad der foregår. Det mener de har solgt retten til at deltage i betaen og planlægger ikke at tilsidelægge selvom man har preorder kittet.
You are not a Tanaka!!
The DaneThe DaneSkrevet 04/02-05 21:30 
Herold>
Jeg ved at vi i Boomtown-shoppen har til alle dem der har købt preorderkittet. Jeg mener også vi holder natåbent på de fire caféer :)

hehe - så er der min. to midnatsåbent på nytorv her i Aalborg. Bog og Ide har det også.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HeroldHeroldSkrevet 06/02-05 00:28 
Overmind>
Fona aner ikke hvad der foregår. Det mener de har solgt retten til at deltage i betaen og planlægger ikke at tilsidelægge selvom man har preorder kittet.

Haha. Well, det behøver de vel heller ikke, bare de giver rabatten. Dårlig service, dog.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 07/02-05 22:33 
cool nok hvis man kan købe spillet om natten... så er spørgsmålet jo så bare hvornår de åbner op for serverne.
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 08/02-05 09:34 
Ved midnat, hvis det er ligesom i USA :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
The DaneThe DaneSkrevet 08/02-05 10:02 
Tjaa, det er muligvis først kl. 1-2 tiden det starter pga. alle landene i europe - mere præcist England. Man når jo heller ikke hjem med spillet lige med det samme :)
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig