X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Giga Wing Generations


Svar
Michael_Michael_Skrevet 20/01-05 14:36 
Som Naiera vist nævnte i går, er den lige på trapperne.

Kombineret med Katamari Damarcy (1+2) som også er eksklusive på PS2, begynder det stille og roligt at rykke lidt i mig for at købe en PS2. Må modstå fristelsen...

Generations
NaieraNaieraSkrevet 20/01-05 14:43, rettet 20/01-05 14:50 
Hvorfor modstå fristelsen? Det er som at skyde sig selv i foden. Sega og Nintendo er også i branchen for at tjene penge.

Nu skal Psikyo Shooting Collection Vol. 3 jo heller ikke glemmes, forresten. Dragon Blaze skulle være temmelig godt. Noget af det bedste fra Psikyo.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Michael_Michael_Skrevet 20/01-05 15:08 
Mht PSC3 er jeg ikke helt vild med Sol Divide. Det er OK, men så heller ikke mere. Dragon Blaze har jeg vist aldrig prøvet.
Den første shooter collection var i top, men to´eren med Sengoku Ace og Blade var et skridt tilbage hvis du spørger mig.
NaieraNaieraSkrevet 20/01-05 15:23, rettet 20/01-05 15:24 
Strikers 1945'erne blev jeg træt af for længe siden, så det var ikke så slemt som PSC2. Sengoku Ace er noget fis, men Blade er OK.

Sol Divide nævnte jeg ikke fordi det er lidt noget hø (jeg har det i øvrigt i forvejen). Jeg køber PSC3 på grund af Dragon Blaze, som jeg alligevel havde på PCB indkøbslisten.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Michael_Michael_Skrevet 20/01-05 15:27 
Det er mærkeligt med Strikers 1945-spillene.
Det er nogle af de shootere jeg oftest vender tilbage til, selvom der er mere interessante ting på markedet.
Så specielle er de jo heller ikke.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig