X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fernseher i Tyskland?


Svar
dchangdchangSkrevet 18/01-05 22:28 
Hola!

Jeg vil gerne have fat i et 32" widescreen fjernsyn i rimelig kvalitet. Eneste problem er at jeg er for nærig til at købe noget herhjemme. Er der nogen der har nogle gode erfaringer med at købe over grænsen, fx i Flensburg eller andre steder?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RaGeRaGeSkrevet 18/01-05 22:44 
MediaMarkt kan jeg varmt anbefale eller Karstadt måske hvis det skal være til en ok pris.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SonicSonicSkrevet 18/01-05 23:16 
Holder også på Mediamarkt, bredt udvalg, og som regel fair priser :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
dchangdchangSkrevet 19/01-05 23:05 
RaGe>
MediaMarkt kan jeg varmt anbefale eller Karstadt måske hvis det skal være til en ok pris.

Er det Mediamarkt i Flensburg eller? Og hvor ligger Karstadt?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SonicSonicSkrevet 19/01-05 23:20 
Der ligger en mediamarkt i Citti (http://www.citti.dk)
og der ligger en Karstadt i centrum af Flensburg, ved "Zob", hvilket er Flensborgs busstation :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 20/01-05 12:02 
Media Markt Flensburg:
http://www.mediamarkt.de/maerkte/flensburg/flensburg/?csi=39

Karstadt Flensburg:
http://www.karstadt.de/jsp/filialen/index_01219.jsp
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
dchangdchangSkrevet 20/01-05 12:17, rettet 20/01-05 12:21 
Takker. Det her har nogen gode specs, selvom det godt nok er et billigt mærke.

EDIT: Fandt også et JVC til samme pris. Jeg må hellere til Tyskland en tur. :-)

Push it...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dchangdchangSkrevet 20/01-05 12:52 
Tror i at det her er noget værd? Jeg kan ikke finde ud af om det har RGB, men ellers syntes jeg selv at det ser udmærket ud til prisen. Det kan fåes til 3240 kr på shopman.dk

Push it...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
D.B.M.D.B.M.Skrevet 20/01-05 12:57, rettet 20/01-05 13:03 
Det her ser også ud til at være et fornuftigt tilbud.

http://www.karstadt.de/produktAnzeigen.do?pfad=5315+772537+772541&pid=2221369

Hvor meget havde du forestillet dig at bruge på dit nye TV?

El Giganten har f.eks. et 32" 100 Hz Widesrceen TV fra Sony til 4.949 kr. (KV32CS70) vejl. pris er 8.300 kr., et fra Philips til 5.499 kr. (32PW8609) vejl. pris er 7.999 kr. og et fra Panasonic til 5.999 kr. (TX32PM11F). Så jeg ved da ikke om der er så meget at spare ved at købe det på den anden side af grænsen.
dchangdchangSkrevet 20/01-05 13:02 
Jeg ved ikke hvor meget jeg kan bruge endnu. Har kun ønsket mig penge i fødselsdagsgave her sidst på måneden, så det afhænger lidt af resultatet.

Men jeg har dog kigget lidt på det Sony KV32CS70. Jeg ved bare ikke rigtigt hvad jeg skal have. Jeg skal bare bruge det til at se fjernsyn på, se lidt film og en hel til at game på.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
D.B.M.D.B.M.Skrevet 20/01-05 13:10 
Det Thomson TV du har linket til koster 4.999 kr. hos El Giganten, så der er da sparet en del ved at købe det i Tyskland.

Du kan evt. læse lidt mere om det på El Gigantens hjemmeside www.elgiganten.dk

Der står at der skulle være 1 scartstik med RGB.
dchangdchangSkrevet 20/01-05 13:24, rettet 20/01-05 13:32 
Okay. Det er da en hel del at spare så. Men det løber alligevel osse op hos Shopman, man skal betale 199 kr bare for at blive medlem og så kommer porto oveni.

Jeg leder lidt videre. Jeg vil gerne have 2 scart med RGB. Men jeg overvejer meget det Sony i Elgiganten. Det ser lækkert ud, også funktionsmæssigt.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
D.B.M.D.B.M.Skrevet 20/01-05 13:37 
Hold dig fra Shopman - har kun hørt negativt om dem. De formidler bare salget mellem køber og forhandler og kræver et gebyr for dette, men hvis der skulle ske noget med produktet er det op til køber selv at finde en løsning på problemet.

Sony TV'et ser også ret fornuftigt ud til prisen. Det tror jeg ikke du vil fortryde hvis du køber det.
3of193of19Skrevet 20/01-05 22:43 
32" HDTV (billedrør) fra 900€ O_o

Link...
dchangdchangSkrevet 28/01-05 09:42 
Historien endte lykkeligt. Jeg kom hjem igår med et JVC AV-32H4 fra Mediamarkt i Förde Park. Prisen blev ca. 4300 kr, og det var en meget svær beslutning.

Mit budget var max. 5000 kr, og jeg stod til sidst og vaklede mellem det JVC jeg købte, et Thompson 32WM402 og Sony KV-32CS70. Men vinderen blev JVC pga. et ufatteligt lækkert billede. Det gode var at der på prisskiltet med specs på, stod at der kun var 2 scart-stik, men da jeg fik skrumlet (på 58,5 kilo) pakket ud så var der minsandten 3 stk - 2 med rgb.

Så jeg er godt tilfreds. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig