X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

US forhandlere i stil med DVDBoxoffice?


Svar
3of193of19Skrevet 10/01-05 22:12 
Nu hvor US dollaren er så ekstrem lav kan det bedre betale sig at handle ind hos amerikanske forhandlere fremfor f.eks. DVD Boxoffice (plus at DVDBO ikke viser lagerstatus på deres varer, hvilket er ekstremt irriterende).
Er der nogle US forhandlere der sender i hele verden med gratis forsendelse?
Et lille prischeck med NCSX viste at prisen selv med den billige forsendelse er ved at være næsten det samme som at ordre fra DVDBO, men deres udbud af US spil er jo ret magert.
RuneSPRuneSPSkrevet 10/01-05 22:23, rettet 10/01-05 22:23 
Evt. kan jeg anbefale www.videogamesplus.ca

Det er ikke nogen amerikansk forhandler, men jeg har ikke fundet en anden forhandler som er lige så billig... dog har de ikke gratis forsendelse på alle spil... (koster ca. 20 kr), men tilgengæld får du den efter et par dage (jeg fik min DS pakke plus en del andet efter 3 dage) + du er sikker på ikke at skulle betale told.
NaieraNaieraSkrevet 10/01-05 22:34 
Du er ikke sikker på ikke at betale told, og VG+ giver ikke ligefrem mulighed for at drage fordel af den lave dollar, som hele meningen med dette emne lissom er!

Men jeg bruger da stadigvæk VG+, da Amerikanske forhandlere som The Rage og Tronix har for vane at tage alt for meget i forsendelse...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RuneSPRuneSPSkrevet 10/01-05 22:45, rettet 10/01-05 22:45 
Nej, men de er stadig generelt billigere end US shops.

Du er i hvert fald næsten sikker på det, eftersom de sætter et 20$ mærkat på samt mærker det som en bog så det højst sandsynligt går igennem.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig