X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

3. generations Ipod?


Svar
KakarotKakarotSkrevet 09/01-05 17:00 
Hej, skal til at købe mig en Ipod..

Men er der ikke lige en, der kan forklare mig forskellen mellem de forskellige generationer af ipods.

Har overvejet en 3. generations ipod, men er den okay?
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
KakarotKakarotSkrevet 10/01-05 19:19 
Masser af gode svar, keep up the good work!
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
BeanoBeanoSkrevet 10/01-05 19:23, rettet 10/01-05 19:29 
Mit råd: hold dig væk fra iPod!

iPod er overvurderet og man får ikke nok for pengene - kig hellere på nogle af de konkurrende produkter, f.eks. Creative Nomad serien.
NaieraNaieraSkrevet 10/01-05 19:30 
Kan man få noget der har ligeså stor kapacitet og fylder ligeså lidt som en iPod Mini?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
jaesjaesSkrevet 10/01-05 19:39 
Ja, der er en del efterhånden. Fx Creative Zen Micro, der i flere tests vinder over iPod Mini. Designet er dog ikke nær så fedt (smagssag naturligvis), og lydkvaliteten er vist en smule bedre fra en iPod Mini. Creativen har så andre fordele. Fx lavere pris samt indbygget radio.
SonicSonicSkrevet 10/01-05 19:42, rettet 10/01-05 19:42 
1. generation var kun apple kombatible
2. generation var vist både apple og wintel kombatible, samt havde større HD's
3. generation er apple og wintel kombatible, har store harddiske, fylder mindre end de tidligere genertioner, og lanceres nu også med farveskærme!
Mit råd er: Køb en iPod med 20 GB, så har du da ihvertfald plads nok til både musik og andre ting, plus den er langt mere lækker end nogen anden mp3 afspiller ;)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 10/01-05 19:43, rettet 10/01-05 19:46 
Naiera>
Kan man få noget der har ligeså stor kapacitet og fylder ligeså lidt som en iPod Mini?

Ja, en Zen Micro er ca. samme størrelse og med 5GB.
Findes sikkert andre mærker/modeller der matcher.

Man skal bare vide hvad man går efter - størrelse, lydkvalitet, design, navnet, "value for money"... for lykvaliteten i iPod er heller ikke noget at juble over, har dog ikke hørt Mini'en, kun en std. udgave (2. eller 3.gen)
Desuden har Zen Micro udskiftelig batteri... *host* :)
BeanoBeanoSkrevet 10/01-05 19:45, rettet 10/01-05 19:59 
Sonic>
...plus den er langt mere lækker end nogen anden mp3 afspiller ;)

Har du overhovedet prøvet andre?
NaieraNaieraSkrevet 10/01-05 19:59, rettet 10/01-05 20:01 
Koster en Zen Micro så også mindre end en Mini?

EDIT: Ja, det kan jeg så se den gør... Men for at sige det mildt er jeg ikke vild med designet ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SonicSonicSkrevet 10/01-05 20:17 
Nej, jeg har ikke prøvet andre, men har set mange andre, og min smag er mere til en slick ipod frem for nogle af de andre jeg har set... og det var heller ikke for at starte en religionskrig eller noget, bare min egen smag! Og indrømmet, at man kan skifte batterier i de andre er da et plus, men desværre nok også det eneste jeg kan få øje på :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 10/01-05 21:03 
Tja, jeg vil nu hellere have lavere pris, bedre lyd og mere kapasitet frem for design - men det er bare mig :)

Jeg foretrækker nu også en afspiller med 20-30GB frem for de "små" 4-5GB modeller - jeg er bare for doven til at slette numre...
StriferStriferSkrevet 10/01-05 21:24 
Beano>
...jeg er bare for doven til at slette numre...

Grunden til jeg købte en 20 GB iPod. Og jeg har ikke fortrudt.

=)
XBL Gamertag: ZeNtiX
KakarotKakarotSkrevet 11/01-05 18:15, rettet 11/01-05 18:19 
Okay, jeg takker for alle svar og forslag..

Tror det bliver en 20 GB ipod så..

Men virker det ikke lidt som om at Apple kommer lidt for let om ved den.
Altså, bare fordi man sætter et ”klik” hjul på, og et bedre batteri i, kan man da ikke kalde det for en ”ny” generation.
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig