X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvilken chip til Live


Svar
OmenOmenSkrevet 29/04-03 11:03 
Da jeg forholdsvist tit er i udlandet, vil jeg gerne sørge for at jeg kan køre udenlandske spil hvis jeg skulle vælge at købe en Xbox. Men jeg vil også være sikker på at kunne bruge Live, og jeg har hørt flere steder at der stadig skulle være problemer med det, selvom der sidder en kontakt på chippen.

Derfor ville jeg lige høre om der er nogle af Live brugerne herinde, der har en chip i maskinen, og også hvilke chips der kan anbefales.
Vote Ficus!
KTCKTCSkrevet 29/04-03 11:11, rettet 29/04-03 11:14 
Det er korrekt, at der stadig kan være problemer med Live, selv om du har kontakt på visse chips.
De chips jeg monterer, kan slåes "rigtigt" fra, hvilket kræver en bi-polet kontakt, og når man bare husker at slå chippen fra, har Live fungeret uden problemer indtil videre.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
OmenOmenSkrevet 29/04-03 11:35 
Ok, jeg havde bare hørt at der skulle være nogle problemer med bios'en (når den bliver modificeret skulle Live opdage det, eller noget lignende).

Men jeg har fået et godt tilbud på en Xecuter2 chip, hvilke vil´le du ambafale?
Vote Ficus!
KTCKTCSkrevet 29/04-03 11:40 
Når den kontakt jeg nævnte er monteret, skulle Live slet ikke kunne opdage BIOS'en på chippen, så det er ret sikkert.

Xecuter2 er en god chip, og jeg vil ikke anbefale Matrix/Xodus, da den tit forskubber sig (pga. den ikke er loddet fast) og derved skaber problemer.

Hvor billigt har du fået tilbud det?

Hvis du selv skal montere den, skal du lige vide, at der skal bruges special-skruetrækkere til at åbne Xboxen, og så kræver det en sikker hånd, for det kan nemt gå galt.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
OmenOmenSkrevet 29/04-03 11:50 
Jeg kan få chippen + installation for 750kr ca. 18kilometer fra hvor jeg bor =)

Så det ser jeg som en god deal.
Vote Ficus!
KTCKTCSkrevet 29/04-03 11:54, rettet 29/04-03 11:55 
Kan godt gøres billigere ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SolaegSolaegSkrevet 29/04-03 14:43 
Ja, Reinhold ordnede/ordner det da til 500,- ik'? (Kan ikke helt huske hvilken chip det var...)
KTCKTCSkrevet 29/04-03 14:50 
Jo, Reinhold og jeg gør det begge til den pris og det er samme chip -en speciel Xecuter-variant.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig