X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Den helt fede konsol videosignal løsning


Svar
TurricanTurricanSkrevet 05/11-04 13:59 
Efter lang tids søgen fandt jeg endelig drømmeswitchen. Den her maskine sparker bare røv.

Desværre er den urealistisk dyr at anskaffe da det er et indbygningsmodul til Thules surround forstærkere. Og en standalone model laver de ikke.

Måske skulle man kigge i retning af Thule næste gang der skal handles A/V.

Thule V350
The Gods pause for a moment...
D.B.M.D.B.M.Skrevet 05/11-04 14:24, rettet 05/11-04 14:32 
Der findes vist nok også andre end lige Thule der har indbygget opscalering i deres surroundforstærkere/receivere. Mener bl.a. at Harman/Kardon, Yamaha og Denon kommer med lignende funktioner i nogen af deres topmodeller.

Kig bl.a. på Harman/Kardon AVR-7300, Yamaha DSP-Z9 og Denon AVC-A1XV der alle har Faroudja DCDi billedforbedringskomponenter indbygget.
KTCKTCSkrevet 05/11-04 14:30 
Jeg er skeptisk, for det virker urealistisk når de skriver, at man kan få en kvalitet, der næsten er lige så god som RGB. Det svarer lidt til digital-kameraers digitale zoom, der kunstigt laver en højere opløsning ved at forstørre pixels.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
TurricanTurricanSkrevet 05/11-04 14:39 
Jeg har set en MD smidt igennem Thulen via composite, og resultatet var fremragende. Træerne vokser ikke ind i himlen, men sammenlignet med direkte composite mindede signalet mere af S-Video kvalitet.

Jeg ved også at der findes andre fabrikater, men mine erfaringer/hvad jeg har hørt, er at man ikke skal regne med at opleve forbedring af kvaliteten. Men erfaringer modtages selvfølgelig gerne.

Nu skal jeg bare finde en standalone kasse der kan det samme... (og som ikke hedder faraudja og koster derefter)
The Gods pause for a moment...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig