X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

S: Sony Net Minidisc MZ-NF610 sælges...


Svar
dchangdchangSkrevet 04/11-04 20:30 
Sony Net MD MZ-NF610 med radio og fjernbetjening sælges. Der følger et usb-kabel med, så du kan overføre mp3, wma, waw m.m. Man kan have 320 minutters musik på en disk, og du kan selv lave undermapper så sangene ikke ligger i én pærevælling. Så hvis du står og vakler mellem en eller anden noname mp3-afspiller, så er en net-minidisc ikke helt af vejen. Du får skide god lyd, og meget plads for lidt penge. Tomme minidisce kan jo fåes for 20-30 kr.

Den er et halvt år gammel og er i super stand. Der medfølger taske, opladeligt batteri, diske, fjernbetjening og software. Der er desværre ingen kvittering da den er købt i Usa, men den fejler intet og jeg har aldrig haft problemer med Sony's minidiske (dette er min fjerde).

Minimums-prisen er 500 kr.

Det drejer sig om den her...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dchangdchangSkrevet 05/11-04 19:28 
Hvis nogen er interesserede, så kan vi godt lave en hurtig handel til en god pris. Jeg står nemlig og mangler monetter; har fået et godt tilbud på et 32" Sony Trinitron WS fjernsyn. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig