X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DS Import


Svar
RJKRJKSkrevet 02/11-04 15:50 
Jeg har besluttet mig for at importere en DS. Spørgsmålet er så bare, hvor det skal være fra? Jeg har ikke den voldsomme erfaring med den slags. Krav er bare, at det skal gå så hurtigt som muligt og være så billigt som muligt - selvfølgelig ;)

Jeg har selv luret lidt på canadiske Video Games Plus.

Andre eller bedre forslag...?

VG+ :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
109 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
Zzap!Zzap!Skrevet 19/10-05 22:59 
Jeg må nok se mig nødsaget til at importere Animal Crossing da Q1 2006 lyder som meget lang tid.
Nogen forslag til den bedste/hurtigste US import butik?
Jeg ville jo gerne have det før jul (udkommer 1 dec US).
Born to kill space
NaieraNaieraSkrevet 19/10-05 23:48 
VG+

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
jaesjaesSkrevet 18/11-05 00:36 
Animal Crossing: Wild World er anmeldt i Famitsu:
9 / 9 / 10 / 9 - (37/40)
WikzoWikzoSkrevet 19/11-05 09:24 
Zzap!>
Jeg må nok se mig nødsaget til at importere Animal Crossing da Q1 2006 lyder som meget lang tid.
Nogen forslag til den bedste/hurtigste US import butik?
Jeg ville jo gerne have det før jul (udkommer 1 dec US).

Udkommer 31. marts i Europa :)
Zzap!Zzap!Skrevet 19/11-05 14:23, rettet 19/11-05 14:23 
Det er jo vanvittigt!
Det eneste de skal, er at oversætte manualen og teksten i spillet. Det kunne de have startet på for måneder siden og have haft spillet klar til jul.
Jeg venter i hvert fald ikke fem måneder på AC, fordi frøerne og kålpølserne ikke kan fatte at lære engelsk.
Born to kill space
JuggernautJuggernautSkrevet 01/12-05 20:23 
Kender I til steder hvor man kan købe en DS til en fornuftig pris? Bundle eller bare konsollet...
Skal man stadig kigge hos VG+?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Zzap!Zzap!Skrevet 01/12-05 22:19 
Der er jo bundlen med MK og DS (silver vers. i Danmark) til ca. 1350kr. Den benyttede jeg mig af.
Det er ikke voldsomt meget billigere end løsprisen, men så undgår man risikoen ved at sende relativet skrøbelig elektronik gennem posten, og hvis der er noget galt så er slipper man igen for at blande postvæsnet ind i det.
Born to kill space
JuggernautJuggernautSkrevet 01/12-05 22:23 
Jeg ved endnu ikke om MK skal blive en del af min samling. Ellers kan man købe DS'en i Elgiganten til 999,- Dog er jeg ikke klar over om de kun fører den sølvfarvede..
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
WikzoWikzoSkrevet 02/12-05 14:34 
100% enig!
Derfor jeg køber/ønsker mig det fra USA :)
109 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig