X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Top Spin via XBC


Svar
PoulPoulSkrevet 21/10-04 19:57 
Har aldrig benyttet mig af XBConnect før, men ville lige prøve at spille en gang Top Spin med en buddy her til aften. Det lykkedes dog ikke. Vi kunne ikke connecte til hinanden, men han kunne godt connecte til andre, så det er åbenbart mig som har problemet, da jeg heller ikke kunne connecte til andre.

Nå, men her er de kolde facts....jeg har en NTSC XBox, som er koblet til en D-Link 704P router og netforbindelsen er Stofa. Jeg kan se hans spil på XBoxen, men når jeg joiner, siger den bare "Game is no longer available". Har prøvet at forwarde en port, hvorefter jeg genstartede XBC og XBoxen, men intet hjalp. Er der nogle som har nogle forslag?? Sig endelig til hvis i vil vide mere..
Danny SallingDanny SallingSkrevet 21/10-04 21:24 
Kan kun anbefale at bruge deres forum inde på nettet, der er altid en hjælpsom person der kan sige hvad der skal gøres/rettes :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
PoulPoulSkrevet 21/10-04 21:25 
Been there...done that...men synes ikke der er ret meget aktivitet på det forum umiddelbart. Har også på help-chatten...men de havde ikke løsningen.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/10-04 00:19 
Ellers så prøv med KAI.

Team Xlink
Spiller nu: Phantasy Star IV
PoulPoulSkrevet 22/10-04 09:10, rettet 22/10-04 10:20 
Er det godt det der KAI? Fungerer det ligeså godt som XBC?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/10-04 11:40 
Ja det er mindst lige så godt. Det er bare ikke nær så bruger venligt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
PoulPoulSkrevet 22/10-04 14:02 
På hvilken måde? Er det sværere at sætte op osv.?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/10-04 14:35 
Det er mere opsætningen der ikke virker ret logisk. Det er heller ikke altid til at se hvem der der har joinet sit spil, og om man overhovedet er inde i et.

Men af personlig erfaring vil jeg mene at KAI kører mere lag frit end XBC.

Og hvis man har en moddet xbox med XBMC så kan man styre det, derfra.
Spiller nu: Phantasy Star IV
PoulPoulSkrevet 22/10-04 21:59 
Nå, så fik jeg prøvet med KAI. Det lykkedes mig at joine et spil PGR 2, men Top Spin kunne jeg heller ikke få til at virke her. Begynder at se ud som om at det er spilrelateret....mærkeligt.
yokanabsteryokanabsterSkrevet 23/10-04 00:56 
Hmm, en NTSC kan ikke spille med PAL.
soon the world will be one big computer
PoulPoulSkrevet 23/10-04 10:47 
Se den tanke har jeg også haft, men inde på XBC mener de ikke det bør være noget problem. Og igen, snakker vi så spillet eller boxen? Jeg sidder på en NTSC Box, mens min makker sidder på en PAL box, men med et NTSC spil.
PoulPoulSkrevet 24/10-04 12:29 
Hmm...the plot thickens. Det lykkedes mig at få PGR 2 til at virke via KAI, men ikke Top Spin. Er det måske noget spilspecifikt? Kom der ikke en patch til Top Spin på et tidspunkt?? Den har min makker ikke, kan det måske være problemet? Har dog prøvet at connecte til andre end min makker i Top Spin, men det lykkedes heller ikke. Vidste dog af gode grunde ikke hvilken version de kørte.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/10-04 21:24 
Jeg spiller kun Top Spin over KAI da det kører SÅ meget bedre der. Og jeg har ikke nogen patch på min xbox.

KTC og jeg har spillet det 2-3 gange. Og hver gang er det gået glat.
Spiller nu: Phantasy Star IV
PoulPoulSkrevet 24/10-04 22:47 
Har KTC mon det så??
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/10-04 23:05 
Spillet? Det var jeg da ret sikker på at han havde ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 24/10-04 23:55 
Det var ikke patched, og jeg kunne godt forestille mig at dette kunne skabe problemer.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PoulPoulSkrevet 25/10-04 08:24 
Det kunne jeg også godt forestille mig. Tror vi prøver med Links en af dagene. Det har vel ingen patch oder was??
fumfumSkrevet 25/10-04 08:38 
Links har, såvidt jeg husker, 2 patches, og noget downloadable stuff.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
PoulPoulSkrevet 25/10-04 09:06 
ØV....nå, men vi prøver alligevel, måske vi er heldige....
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig