X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Predator 2?


Svar
The DaneThe DaneSkrevet 15/10-04 01:50 
Nu viste Tv2 lige Predator 2, og som 'man' nok ved omkring slutningen ser man alle trofæerne sat pænt og nydeligt op (men sjovt nok kun det enkelte fra ham vodoo tossen).
Men til sagen - "kraniet" fra Alien væsnet kunne genkendes (selvom Aliens jo har exoskelet og dermed intet kranie/ingen indre knogler), men jeg har aldrig kunnet sætte fingeren på hvor de to store brede kranier i højre og venstre side kom fra. Det tætteste jeg kunne tænke mig til var noget fra Star Wars - ellers intet.

Nogen ideer, eller svar til sagen?
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
ViolatorViolatorSkrevet 15/10-04 09:27 
Ja, det er lige hvad vi mangler - Predator vs. Star Wars :D
HyakotakeHyakotakeSkrevet 15/10-04 09:48 
Årh, de kunne da godt få en lille balkon i Senatet :-) (Nu jeg tænker over det: det HAR de da vist)

I 'Phantom Menace' var der jo indlagt en hel del spoof cameos i Senatets pladser... der var også en E.T. et sted.

Jeg har søgt lidt rundt, men kan ikke finde noget. Alien-kraniet har taget al opmærksomheden, da 'Predator 2' udkom, men der er da basis for at udvide universet, hvis de kunne finde på at lave mere.
PaenPaenSkrevet 15/10-04 11:23 
jeg ved ikke rigtig, men er et af dem ikke fra en T-Rex?
Jeg synes det ligner lidt, og hvis de leder efter værdige modstandere i forskellige tidsperioder, så ville en T-rex være et godt bud.
Lóriens blade falder ikke forgæves
KakarotKakarotSkrevet 15/10-04 23:12 
Lidt off Topic:
Nu når vi taler om Predator, er der så ikke lige en der kan forklare mig hvad den der pistol, som han får i slutningen af en af predatorerne, skal til for?
Kan ikke rigtig se hvad der står på den, kun at den er fra 1700-tallet..

:)
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
HyakotakeHyakotakeSkrevet 15/10-04 23:53 
Han får et "trofæ" af Predatorerne, fordi de synes han er lidt sej. Det gør publikum opmærksom på, at de altså ikke bare er taget til Jorden som enkelt-visit, men har praktiseret deres jagt langt tilbage i historien.
KakarotKakarotSkrevet 16/10-04 12:05 
Ja, okay det var jeg godt klar over.. :)
Der var mere om den der pistol/trofæ, hvade nogen betydning, altså om der var sket noget specielt i det årstal, og om hvad der stod på pistolen.
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
The DaneThe DaneSkrevet 16/10-04 13:25 
Det eneste andet end årstallet er navnet på pistolens oprindelige ejer - en Raphael et-eller-andet.

Ellers er det blot som sagt, at de har været her før.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig