X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hero - Region 1 DVD Spørgsmål


Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 26/09-04 20:05 
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00030590I/ref=ase_imdb-adbox/002-3212117-0623236?v=glance&s=dvd

Nogen der kan finde ud af om dette er den extended udgave af filmen? Evt. finde ud af den eksakte spilletid...

Jeg har haft svært ved at finde noget om det på min rundtur på nettet.
DizzyDizzySkrevet 26/09-04 20:14 
Se venligst nedestående link

Link...
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
DizzyDizzySkrevet 26/09-04 20:15 
ellers kan man altid besøge

Dvd Basen :D
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
ValkyrieValkyrieSkrevet 26/09-04 22:21 
Som en sidenote - Er jeg så den eneste der synes det er en fed film?

Jeg ved godt at mange siger CTHD -> Hero, men jeg synes den var federe!

Jeg troede aldrig at jeg skulle sige det om en Jet Li film, men hans skuespil er meget bedre når det er på kinesisk..

*sidder og ser Kiss of the dragon... I det mindste er han ikke så slem som Bridget Fonda:/*
Well crucify the insincere tonight...
HeroldHeroldSkrevet 26/09-04 22:48 
Jeg foretrækker klart den frem for CTHD. Jeg synes at den på mange måder er flottere og et ellers andet sted også historiemæssigt bedre.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 26/09-04 23:51 
Dizzy's links giver desværre ikke svar på mit spørgsmål.

Den version jeg specifikt leder om info på, er den kommende region 1-udgivelse.

(Ja, det er en mageløs film. Glæder mig vildt til Yimou's næste...)
Per SPer SSkrevet 27/09-04 00:23 
Det er ikke den forlængede version.

Der kommer en anmeldelse fra mig af House of Flying Daggers (Yimous næste) her en af dagene. Info kommer meget snart.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
HyakotakeHyakotakeSkrevet 27/09-04 08:12, rettet 27/09-04 13:47 
Selvom det var kedeligt nyt, takker jeg :-)
ValkyrieValkyrieSkrevet 27/09-04 09:53 
Jeg har bare hørt en masse dårligt om den. Jeg hørte at kineserne syntes den var ekstremt dårlig, og det var grunden til at den først lige blev box office nr. 1 i USA, for ikke så lang tid siden?

Jeg kan ikke forstå at nogen siger at den har kommunistiske budskaber, der strider imod Kinas nuværende regering/tro!

Hero har nok det mest stilfulde martial arts jeg nogensinde har set! Der hvor Broken Sword og Flying Snow, kæmper sig igennem Qin, er fantastisk lavet!:O

Ohhh well...^_^

Jeg tror dog at Jet Lis næste, Unleashed vil sparke numse! Den ser rigtig fed ud!

-Val

Direct "Unleashed" Traler download!
Well crucify the insincere tonight...
JmogJmogSkrevet 27/09-04 13:03 
Valkyrie: "kommunistiske budskaber, der strider imod Kinas nuværende regering/tro"

Hvis det er kommunistiske budskaber, strider de vel netop ikke imod kinas regering (som jo er kommunistisk).
ValkyrieValkyrieSkrevet 27/09-04 13:44 
Ja, men det var der jo ikke dengang ved Dynasti tiden?

Det var noget der blev indført da Mao kom?o_O

Sigh... Jeg ved ikke en pind om kinesisk historie, så jeg tager sikkert totalt fejl!
Well crucify the insincere tonight...
NaieraNaieraSkrevet 27/09-04 13:46, rettet 27/09-04 13:47 
Men du snakkede om, at det skulle stride imod deres nuværende regering...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig