X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Trekkies?


Svar
HulleHulleSkrevet 23/09-04 12:08, rettet 23/09-04 12:54 
Findes der sådan nogen her inde? Jeg er ikke fan, men har egentlig gentagne fanget mig selv i at stene serierne, og bare være opslugt. Så jeg tænkte på at købe en sæson og få lidt mere. Fandt et super tilbud på dvd.co.uk hvor de har en sæson af Next Generation eller Deep Space Nine for 40£.. Det må da siges at være ok.

Men hvilken sæson skal jeg vælge, hvilken er ville være bedst for en wannabee som mig? Det skal Next Generation.

Link...
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
JmogJmogSkrevet 23/09-04 12:17 
Selvfølgelig den første. Selvom der ikke er sammenhæng mellem alle episoderne, så sker der dog ting som senere episoder henviser til. Det er ikke den bedste sæson, men det er trods alt begyndelsen.

Mht. Trekkies, så tillader jeg mig at pege en fed finger i retning af 3of19 :-)
JuggernautJuggernautSkrevet 23/09-04 12:18 
Køb dem i kronologisk rækkefølge. Når først du er kommet igang, kan du ikke stoppe igen :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HulleHulleSkrevet 23/09-04 14:28, rettet 23/09-04 14:29 
Kan bestemt godt se pointen i at købe dem i kronologisk rækkefølge, men tror aldrig jeg får taget mig sammen til at bruge de +2500,- på alle sæsoner. Hvis i nu skulle vælge den bedste, hvilken skulle det så være?

Ved godt det er et lidt svært spørgsmål når nu der er så mange afsnit :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
NaieraNaieraSkrevet 23/09-04 14:34 
Du skal ikke købe dem i andet end kronologisk rækkefølge.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DizzyDizzySkrevet 23/09-04 17:42 
Må jeg henlede opmærksomheden, på denne udemærket forening, vi kan godt bruge nogle flere medlemer :D
Nu kommer den org serie i samlet box. Den er ren kult

trekkies.dk
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
Michael_Michael_Skrevet 23/09-04 19:34 
ST: The Next Generation kan du uden problemer hoppe 1. og 2. sæson over.
3. sæson er klart den bedste som helhed, men den slutter med en ufattligt spændende "cliff-hanger" som nok gør at du derefter går ud og køber 4. sæson.

ST: DS9 kom også relativt sløvt fra start og begynder reelt også først at blive god midt i 3.sæson. Fra 4. sæson og frem til slutningen omhandler DS9 næsten udelukkende en altomfattende krig hvor mere eller mindre alle ST racerne deltager. 4.-7. sæson er med andre ord meget interessante.

--Michael
HulleHulleSkrevet 27/09-04 16:27 
Har endnu ikke fået taget mig sammen til at bestille nogen af sæsonerne, pengene var der ikke lige i denne måned. Men faldt over Nemesis til en hund i Bilka i dag. Måske lidt dumt at starte med slutningen ;) Men hey, jeg har da nogen afsnit på tv os.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig