X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Splinter Cell - Chaos Theory forsinket


Svar
enfenenfenSkrevet 21/09-04 09:06 
Forsinket til 2005.

Read on. Nedenstående er taget fra Eurogamer:

-----------------------------
Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory has been delayed until March 2005 on all formats, Ubisoft announced this afternoon, "in order to maximise the marketing impact".

The game had been due out on PC and Xbox this November, following a rather impressive debut at E3 this year, with PS2 and Cube versions expected in early 2005.
-----------------------------

SC:CT forsinket
What is the Matrix?
DommergaardDommergaardSkrevet 21/09-04 12:13 
Læste det godt forleden dag, og jeg er sq lidt træt af det! SC-serien er utrolig fed og jeg har glædet mig ret mig til 3'eren! På den anden side er det bedre at lave spillet helt færdigt og måske tilføje små elementer som vil gøre oplevelsen bedre, i stedet for at få et spil hvis udgivelser er blevet fremskyndet.

Nu har vi jo også en masse fede titler som vi kan game i mellemtiden, så mon ikke vi overlever? ;)
enfenenfenSkrevet 21/09-04 14:17 
Jeg kan sagtens vente. Som dig, vil jeg hellere have et færdigt spil, end et "Vi skal nå det inden jul" spil.

Jeg var selv lidt skuffet over SC:PT, da det virkede lidt ufærdigt, og slet ikke på samme højde som det første SC.
What is the Matrix?
HulleHulleSkrevet 21/09-04 15:25 
Vente, ork ja. Der er vist rigeligt at se til for tiden.

Min opfattelse af SC:PT er mest som en 1,5'er eller "det som SC burde havde været da det udkom mht. rettelser af irriterende fejl som hæmmede oplevelsen.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig