X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

bedst over live?


Svar
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 20/09-04 18:19 
hvilke live-understøttede spil er værd at smide penge efter, hvis man kun ser på online-delen? har burnout 3, og er godt tilfreds :) har dog brug for noget nyt...

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
APHAPHSkrevet 20/09-04 19:17 
Personligt synes jeg, at det er ved at laaang tid siden, der er blevet udgivet et ordenligt online spil til xbox, så jeg kan ikke anbefale dig et spil, men du kan prøve at gå ind på xbox.com og se hvilke LIVE spil, der er de mest populære lige fortiden.

Top 25 xbox LIVE games worldwide
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 20/09-04 19:23 
har ninja gaiden egentlig en online del? eller er det kun downloadable content? og kan det være rigtigt at madden 2k5's online del er fjernet i PAL-versionen?

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
APHAPHSkrevet 20/09-04 19:26 
Der er ingen "rigtig" online del i i NG. Madden er heller ikke online.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PoulPoulSkrevet 20/09-04 19:32 
Utroligt at EA igen dropper online-delen i Europa. Ved godt Madden nok ikke sælger helt vildt herovre, men alligevel. Hvor svært kan det være, når online-delen allerede er lavet? Så lige at der heller ikke er online-spil i PAL-udgaven af Tiger Woods 2005.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 20/09-04 19:38 
jamen det er jo til grin - og hvordan er udsigterne med espn football? udkommer det overhovedet i europa? er der så overhovedet nogle nye football-spil, der online?

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
enfenenfenSkrevet 20/09-04 19:49 
Der burde have været online i alle EA sport spillene.

Online support skulle være at finde i FIFA2005, men hvordan ser det ud med NBA Live 2005 og NHL 2005?
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 20/09-04 19:55, rettet 20/09-04 20:26 
dynamitedavo>
Hvordan er udsigterne med espn football? udkommer det overhovedet i europa?

Efter hvad jeg kan se inde på spillets hjemmeside, så er der intet annonceret angående en europæisk udgivelse. Dermed ikke sagt at det ikke ukommer i EU, fordi det gør det med 99% sikkerhed, dog udkommer det formenligt første engang sidst i november ligesom sidste år.

Enfen>
Online support skulle være at finde i FIFA2005, men hvordan ser det ud med NBA Live 2005 og NHL 2005?

Basketball og Ishockey er vel næppe mere populær på disse bredegrader end Amerikansk Football, så det vil absolut ikke komme som et chok for mig, hvis EA dropper online delen.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 20/09-04 21:53 
Return to Castle Wolfenstein.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig