X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

eBay igen igen


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 18/09-04 20:13 
Jeg har lige vundet denne auktion på Ebay: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=8130395534&ssPageName=STRK:MEWA:IT
Situationen er at billedet viser én titel og den titel han sælger er anden. Er jeg så i min gode ret til at annulere købet?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/09-04 21:45 
Hvad er der galt med billedet kontra titlen?

Salgsteksten siger "New sealed Samurai spirits Neo Geo AES home system"

Er det ikke det, billedet viser?

Du kan evt. gå ind på www.squaretrade.com og få din sag prøvet... men jeg aner ikke hvordan det ellers fungerer; jeg har aldrig brugt denne option.
JuggernautJuggernautSkrevet 18/09-04 22:11 
Billedet viser Samurai Shodown 2 og det er åbenbart 1'eren han sælger.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KoludaKoludaSkrevet 18/09-04 22:16 
Efter hvad jeg kan se er teksten i auktionen præcis det han sælger, så tror ikke du kan annualere handlen...
NaieraNaieraSkrevet 18/09-04 22:37 
Billedet og teksten matcher ikke.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KoludaKoludaSkrevet 18/09-04 22:39 
Nej, men der står højt og tydeligt i teksten hvad man byder på, men kan jo bare læse auktionen igennem, i stedet for at kigge på billeder...
NaieraNaieraSkrevet 18/09-04 22:42 
Billedet skal selvfølge matche det auktionen er for, ellers skal billedet ikke være der.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
The DaneThe DaneSkrevet 18/09-04 22:46 
Nu er det titlen, som er gældende - derefter kom den forklarende tekst, og tilsidst billedet. Hvis man er i tvivl skal man spørge sælger.

Men læs her hvad E-bay siger:
http://pages.ebay.com/help/buy/questions/retract-bid.html
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
JuggernautJuggernautSkrevet 19/09-04 01:45 
Jeg har valgt at beholde spillet. Man kan dog håbe at ham klovnen der sælger, ikke aner et pip omkring Aes og derfor ikke ved at det FAKTISK er 2'eren han afsætter. Man kan altid håbe...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig