X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

WIndows vil ikke starte!


Svar
KeenKeenSkrevet 13/09-04 08:02, rettet 13/09-04 08:03 
En af mine venner har en bærbar som opfører sig underligt. Hver gang han tænder for det så "fryser" den totalt, når den starter windows og han bliver nød til at hive batteriet ud for at slukke den og hvis han forsøger at geninstallere windows virker det i en 10 minutters tid før den "fryser" igen

Hvad kan problemet være?
HulleHulleSkrevet 13/09-04 09:02 
Min kæreste har eksakt samme problem på sin computer. Ram er blevet testet, intet galt der. Jeg gætter på defekt harddisk, men har endnu ikke taget mig sammen til at få byttet hendes.

BTW: Hun har haft blaster virus i et godt stykke tid. Ved ikke om den ville kunne foresage den slags skader.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KeenKeenSkrevet 13/09-04 09:41 
Jeg tvivler stærkt på at det er på grund af "blaster"
BlossomBlossomSkrevet 13/09-04 10:38, rettet 13/09-04 11:53 
Tjah...
tro det eller lad være... men jeg har skiftet 2 harddiske inden for 6-7 måneder på grund af en eller anden worm32 som efter et stykke tid, smadrede HD'en helt. (blev konstateret af en edb reperatør)
Mener den hed et eller andet med Blaster...

Min windows frøs også efter kort tid..

Skynd jer at få skidtet formateret eller bragt til rep. i stedet for bare at genindstallere..

Den er en satan at slippe af med...
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
KTCKTCSkrevet 13/09-04 10:45 
En low-level formatering skulle kunne klare et hvert problem, som en virus har forårsaget. Ingen grund til at købe nye harddiske...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 13/09-04 10:47 
Prøv at hente programmet Memtest86 og test computeren igennem med det.

Programmet kører helt uden om harddisken, da det udelukkende booter fra en diskette eller cd.
Klarer computeren ikke testen uden problemer, har du med en hardwarefejl at gøre, hvilket betyder at den skal til rep.

Memtest86
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KeenKeenSkrevet 13/09-04 21:34 
okay det prøver vi tak for hjælpen
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 13/09-04 21:42 
Ja lidt low-level formatering er altid godt..
kan klare næsten hvad som helst...
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig