X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo-baner og Halo 2


Svar
nerosnerosSkrevet 09/09-04 16:26 
Jeg er nu gået igang med Halo til Xbox. Det er et mega fedt spil og jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke har haft interesse i det end før nu. Hmmm måske fordi jeg ikke har haft en Xbox før!!! Men jeg må sige det er lidt af en brøler, fordi jeg elsker at skyde aliens. Jeg kan slet ikke slippe min controller. Hvor mange baner er der i spillet egentligt og hvornår kommer Halo 2?
Bashful Neophyte
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 09/09-04 16:28 
det er der ingen der ved, men man håber at det kommer ud sidst i november!
By the power of Grayskull!
HulleHulleSkrevet 09/09-04 16:29 
Det står til 11. November.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
PlaykidPlaykidSkrevet 09/09-04 17:00 
og der er 10 baner Halo.
Spiller nu: Halo 3
JmogJmogSkrevet 09/09-04 17:48 
10 pænt store baner endda. Glæd dig til "Library". Myrekryb galore.
enfenenfenSkrevet 09/09-04 17:51 
"Library", som også er den kedeligste af banerne i Halo. Aldrig har jeg kedet mig så meget i det spil, da jeg skulle igennem den bane.

Min mening selvfølgelig.
What is the Matrix?
KeenKeenSkrevet 09/09-04 18:02, rettet 09/09-04 18:04 
ALLE indendørs bane er gentagelse efter gentagelse, og kan godt blive for meget en gang imellem(Især "Library") udendørs banerne er dog rigtig gode
KeenKeenSkrevet 09/09-04 18:06, rettet 09/09-04 18:08 
ThunderBitch>
det er der ingen der ved, men man håber at det kommer ud sidst i november!

I hvilken dimension har du været i her på det sidste, når du ikke ved det :)
JmogJmogSkrevet 09/09-04 18:09 
Den er måske ikke specielt interessant at se på, men jeg kan godt lide stemingen og visheden om at man hvert øjeblik kan blive angrebet af store mængder ret farlige fjender. Bibliotekaren var heller ikke skidt.

Men når alt er sagt så er der få ting i spillet, der slår den vidunderlige flugtscene i slutningen. Jeg fik gåsehud, da musikken gik igang, da jeg spillede den første gang.
PlaykidPlaykidSkrevet 09/09-04 18:17 
Den er helt klart også vildt godt lavet:)

Mht. Library banen, så ser jeg den som en slags pause i spillet til at samle plot teorier op. Der bliver nemlig fortalt en masse, men når man efterhånden har lært replikkerne udenad, er den også en af de baner jeg sidst vælger at spille.
Spiller nu: Halo 3
KeenKeenSkrevet 09/09-04 18:28, rettet 09/09-04 18:31 
Jmog>
Den er måske ikke specielt interessant at se på, men jeg kan godt lide stemingen og visheden om at man hvert øjeblik kan blive angrebet af store mængder ret farlige fjender.

ja der er lidt stemning, det har du ret i, men kun første gang man spiller den.
Når man spiller banen i "legendary" er det bare om at løbe forbi fjenderne, for man kan simpelhen ikke skyde dem allesammen! og så er der INGEN stemning og man tænker bare: øv, det kunne være bedre

Flugtscenen er klart en af det bedste dele i spillet også selvom at det går stærkt
PlaykidPlaykidSkrevet 09/09-04 18:38 
Flygte. Tja.....hvis man er kylling;)
Spiller nu: Halo 3
KeenKeenSkrevet 09/09-04 18:40, rettet 09/09-04 18:41 
Jeg har prøvet at tage dem alle sammen ... og med en ven.
Vi gav op efter nogle forsøg, vi havde aldrig nok ammo...
PlaykidPlaykidSkrevet 09/09-04 19:06 
Det kan ikke passe, de smider hele tiden ammo.
Selvfølgelig gider man skyde hver enkelt flood spore, men at flygte behøver ikke at være udvejen.
Spiller nu: Halo 3
ValkyrieValkyrieSkrevet 09/09-04 19:06 
PS2 playkid>
Den er helt klart også vildt godt lavet:)

Mht. Library banen, så ser jeg den som en slags pause i spillet til at samle plot teorier op. Der bliver nemlig fortalt en masse, men når man efterhånden har lært replikkerne udenad, er den også en af de baner jeg sidst vælger at spille.


Enig.

Silent Cath, Halo og Assault on the control room er mine fortrukne. Specielt Assault i co-op!

Jeg er enig i at Libary ikke er det fedeste. Jeg er ikke så vild med de mørke farver som der er mange af, men utroligt meget plot bliver taget frem, og det åbner en masse teorier om historien. Også fordi man ikke høre det samme altid.. "Hmmmmhmmmh.. [uforståglig mumlen] hmmmmhmh..";)

Men for mig er det også udendørsbanerne der er de fedeste;) Jeg elsker når der kommer totalt siege på Betrayal banen:) .. Der er et lille stykke hvor man kan stå i baggrunden og se et flot slag mellem to parter med en sniper..:)

-Val
Well crucify the insincere tonight...
enfenenfenSkrevet 09/09-04 21:46 
Library er i bund og grund bare:

Så går vi rundt om en enebær busk, enebær busk, enebær busk.....og vi tager lige en tur mere rundt om en enebærbusk.

Jeg tror aldrig jeg har set så meget gentagelse i en bane før.

Som andre skriver, så er udendørsbanerne helt klart det bedste i Halo. Indendørsbanerne er stort set blottet for kreativitet.

Det var uden tvivl stadig en fed oplevelse, da jeg gennemspillede Halo første gang, men allerede der var jeg skuffet over indendørsbanerne.
What is the Matrix?
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 10/09-04 06:37, rettet 10/09-04 06:37 
Knight Keen>
ThunderBitch>
det er der ingen der ved, men man håber at det kommer ud sidst i november!

I hvilken dimension har du været i her på det sidste, når du ikke ved det :)


hey!!!!

tror du selv at det går glat med den udgivelse?? det må være ligsom at tro Doom3 når ud inden jul.. altså til xkassen. ;)

Den har jo rykket sig et utal af gange, godtnok i det små, men mon ikke den rykker sig igen... Jeg udtaler mig ikke om sådan noget før spillene går guld, det er helt sikkert!
By the power of Grayskull!
PlaykidPlaykidSkrevet 10/09-04 08:04 
Der har kun været en officielt udgivelse. November 9, som så blev ændret til November 11 bl.a. her og den 10. i andre lande.

Jeg tror fuldt og fast på den kommer til den annoncerede dato.
Spiller nu: Halo 3
KeenKeenSkrevet 10/09-04 08:06 
Det tror (og håber) jeg nu også at det gør
enfenenfenSkrevet 10/09-04 08:09, rettet 10/09-04 08:12 
ThunderBitch>
Den har jo rykket sig et utal af gange, godtnok i det små, men mon ikke den rykker sig igen... Jeg udtaler mig ikke om sådan noget før spillene går guld, det er helt sikkert!

Så har du ikke fulgt helt med. Dato er meldt fast. Det blev endda "tatoveret" på en arm. 9 November 2004 er udgivelsesdatoen i USA.
What is the Matrix?
ValkyrieValkyrieSkrevet 10/09-04 09:46 
Enfen>
Det var uden tvivl stadig en fed oplevelse, da jeg gennemspillede Halo første gang, men allerede der var jeg skuffet over indendørsbanerne.

Jeg ved ikke rigtig. Jeg vil ikke sige at jeg var skuffet, men jeg kan da godt følge dig i at det er sjovere udenfor.

Jeg tror det har noget at gøre med den urban warfare i køretøjerne og sammen med marinsne.

Men i Halo 2 har de lavet en masse for at gøre det sjovere og mere varrierede indendørs. De har ihvert fald talt om stealth, og at covenant vil jagte en i mørket, med lommelygter!

Nogen der ved om sprint abillity(man sænker våbnet og løber ekstra stærkt i 5-10 sekunder) og up-against-the-wall(lidt ala MGS og SC, hvor chief stiller sig op mod væggen og stikker ansigtet ud og ser hvad der er), stadig er planlagt?

En af map designerne hos Bungie, er faktisk Architect:) Jeg kan huske et gammelt inteview omkring kritiken med repetitiv(sp?) level design, hvor han snakkede om at rigtige militær strukture etc også gentager sig selv, og det nærmest symboliserede the forrunner kultur. Noget i stil med at Halo bare er en ring ligesom mange andre... En ting der blev masseproduceret af the forrunner til at holde the flood.

The covenant er lidt mere faverigt og varrierede. Specielt keyes banen havde mange stærke farver, når man kommer ned fra skibet:)=

-Val
Well crucify the insincere tonight...
psychomantispsychomantisSkrevet 10/09-04 10:07, rettet 10/09-04 11:12 
Valkyrie>
De har ihvert fald talt om stealth

Åh nej, håber jeg ikke er sandt. Hvorfor SKAL stealth bare infiltrere alt efterhånden. Ved at være temmelig træt af at udviklerne inkluderer stealth i deres spil bare fordi de tror folk synes det er fedt.
Jeg kan lige se det i næste Mario spil : "ja og så har vi inkluderet stealth elementer..."
Der er bare nogen spil hvor det ikke hører hjemme. I Halo spiller man en bad-ass rambo-agtig type. Ikke en der behøver snige sig langs væggene. Det Halo gjorde så godt var simuleringen af en slagmark, mere af den slags så jeg hellere. Som folk også er inde på var indendørsbanerne ikke nær så gode og inspirerende som de store udendørs slagmarker.
PlaykidPlaykidSkrevet 10/09-04 11:30 
Jeg kunne hellere ikke forestille mig det blev spilinter cell stealth agtigt, hvis det overhovet kommer med.
Der har ikke været ret meget tale om sp, så der er sikker en masse ting der er blevet fjernet.
Spiller nu: Halo 3
HulleHulleSkrevet 10/09-04 15:21 
Lidt off topic, men faldt lige over lidt Halo audio. Prøv at høre det remix der hedder "Master and Chief". Rimelig fedt stykke musik..

Kuldegysninger :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
DarkenDarkenSkrevet 11/09-04 19:36 
synes det var sjovt nok der var "baner"(rum) i halo1 hvor man kunne næsten nå helt igennem rummet uden at vække dem, ved at sneake og smække dem en med melee attack
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
DarkenDarkenSkrevet 11/09-04 20:05, rettet 12/09-04 12:24 
den er ok vild hulle =)
edit:
Edgen's 2nd Halo Remix er også temmelig h0t
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig