X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fable - De første anmeldelser er her!


Svar
ComradeComradeSkrevet 27/08-04 19:42 
Så er de første anmeldelser af Fable begyndt at dukke op, indtil videre har IGN og TeamXbox anmeldt det, typisk dem jeg går efter ;-)

Fable 92% @ Gamerankings
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
HeroldHeroldSkrevet 27/08-04 19:44 
Sweeet. Jeg har godt nok også glædet mig. :D Håber at den personlige oplevelse, kan leve op til anmeldelserne.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
StriferStriferSkrevet 27/08-04 21:35 
Waauw! Glæder mig sku'!
XBL Gamertag: ZeNtiX
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 27/08-04 21:37 
det var sa... noget af et preveiw på ign... 8 sider... der er en der har haft skrivekramper og begejstrelses kramper.

nej det giver ingen mening... bare skyd mig!
By the power of Grayskull!
MrCaseMrCaseSkrevet 27/08-04 22:25 
Hvor er det betrykkende at se de første possitive reviews tikke ind... Nu kan jeg sove trygt i nat.

Jeg glæder mig. Det der med sit eget tempo og den frie verden tiltaler mig meget. Og det med at det ikke er så langt som det kunne have været gør ikke mig noget.
(Men nu var jeg også ca. 3 måneder om at gå igennem Chrono Cross ... )
Have you considered sucking less?
ValkyrieValkyrieSkrevet 27/08-04 23:35 
Det er med ret blanede følelser at jeg læser de to 8 siders reviews, men jeg må indrømme at jeg fortrækker IGNs version.

Enhver fan der har fulgt dette spil, har sin fulde ret til at være sur. Fable er på ingen måde det spil det var planlagt som i 2001.

Men så igen, var det ikke det, Daitakana som Fablehaderne havde forudsagt.

Længden, og mangel på de revoltuionerende features har gjort mange sure. Spillets mangel på et ordentligt plot, og underlige valg som NPCs der respawner og quests der ikke kan klares når man har klaret det store plot, gør det lidt skuffende. De fleste reviews på TXB og IGN, hvor spil for 8.0 for mere ros end jeg fornemmede i Fable review'erne!

Det her var hvad jeg købte en Xbox for. Selvf blev Halo fantastisk, men jeg anede ikke at Halo ville imponere mig som det gjorde. Jeg havde Fable på tankerne fra jeg hørte om det, og i en vis forstand havde det meget at gøre med at jeg kastede 4000 over hylden den 14 Marts.

Hvis man læser alle de gamle diaries og inteviews med Dene og Simon Carter og Peter Moylneux, er det let at blive skuffet. Selv den nuværende Fable FAQ stemmer ikke over med reviewernes længde, hvilket også er skuffende.

Men på trods af dette var der alligevel positive ting at sige. Et eller andet sted håber jeg at det kan blive en personlig action RPG favorit, på sin egen måde. jeg frygter bare at jeg ikke kan være objektiv nok og glemme alt om hvad der blev lovet og ikke kom med. Det er ikke fair at dømme et spil noget det skulle have haft, efter min mening. Jeg sad personligt heller ikke og whinede over at Halo manglede så mange ting, der ikke kom med.

Jeg er optimistisk, og håber at det vil være et spil jeg kan have mange gode timer med:)

-Val
Well crucify the insincere tonight...
OmenOmenSkrevet 28/08-04 16:10 
Ikke for at skyde nogens forhåbninger i sænk, men vent til der kommer nogle flere anmeldelser af spillet... specielt når den ene kommer fra IGN.
Vote Ficus!
ValkyrieValkyrieSkrevet 28/08-04 16:35 
Jep! Greg K, vil smadre den her i sænk, det er helt sikkertO_O

Gamespots Consolewar boards vil brænde med flames..

-Val
Well crucify the insincere tonight...
OkottaOkottaSkrevet 28/08-04 17:05 
IGN går tit lidt for meget i fanboy mode, over hypede spil, så jeg ser osse frem til hvad Greg Kassavin (håber han anmelder spillet på Gamespot), mener om Fable.

Jeg er stadig ikke overbevist om spillet.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ComradeComradeSkrevet 28/08-04 20:51 
Har i læst IGN anmeldelsen, de går da ikke i "fan boy mode" !? Synes da de ser kritisk på det på en del punkter ..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
OkottaOkottaSkrevet 28/08-04 23:50 
Det er som sådan ikke IGN's Fable anmeldelse jeg udelukkende tænker på.

Splinter Cell - "The best singleplayer game on Xbox, since Halo".

Og så gi'r de Fable en score på 10, i Lasting Appeal, på trods af at spillet kan gennemføres på 15-20 timer. Jo jo - man kan drøne rundt og "fool around for a while", men helt ærligt; Det skal et spil sgu ikke ha' 10 for.

Så jo - IGN er lette at forblænde.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/08-04 23:53, rettet 28/08-04 23:53 
Lad nu være med, at lægge dig ud med nogen som rent faktisk har spillet spillet. Vent med at udtale dig, til du selv har prøvet spillet.

Men du har ret - IGN er lader sig let rive med, men om det er sket med Fable, kan vi ikke vide, til vi selv har spillet det.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 29/08-04 00:25 
Og selv da vil enhver given mening stadig være subjektiv. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DommergaardDommergaardSkrevet 29/08-04 10:18 
Valkyrie>
Jep! Greg K, vil smadre den her i sænk, det er helt sikkertO_O

Gamespots Consolewar boards vil brænde med flames..

-Val

Hvad får dig til at tro det? Har lige set hans Video Preview... og der virker han ret begejstret for spillet! Tror nu at Greg K vil give spillet en fair karakter!
King ChaosKing ChaosSkrevet 29/08-04 13:53 
PalleJensen>
Vent med at udtale dig, til du selv har prøvet spillet.


Dejavu? Fornemmelsen af at have oplevet noget før. Skyldes som regel mangel på søvn, en hjerne-svulst eller... at man har oplevet det før.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 29/08-04 17:09 
Ehh, huh!?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Bede-xBede-xSkrevet 30/08-04 10:28 
Jeg behøver ikke at læse mere om Fable. Det lyder anderledes og unikt. efter min mening bør et spil, der prøver at gå andre veje med rollespilsgenren og som i store træk lykkedes med det, belønnes.

En klokkeklar 500,- titel for mit vedkommende.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 02/09-04 23:07, rettet 02/09-04 23:07 
Fable er nu anmeldt på GameSpot : 8.6

Ikke så skidt :)

Link
jaesjaesSkrevet 03/09-04 18:12 
Næh, men 8 i gameplay er ikke meget igen, når man tænker på hypen, men P. M. må jo lære det en dag ;)
BeanoBeanoSkrevet 03/09-04 18:39, rettet 03/09-04 18:39 
Hype eller ikke-hype, på GameSpot's scala er 8 stadig godt... eller "Great" som de selv formulerer det.

Ja, den kære PM lærer det jo nok engang mht. hype og vilde løfter... som han siger : "I have a big mouth" :)
Gamers skal også bare lære at være realistiske og ikke lade sig rive med af hype.
jaesjaesSkrevet 03/09-04 18:51 
Jo, 8 hos GS er da klart bedre end 8 hos eksempelvis IGN. Alligevel ikke imponerende IMO, men selv GS har jo før taget fejl :)

Jeg er stor fan af nyskabende spil, og er stor fan af de fleste af P. M´s koncepter, så jeg skal klart have Fable - 8 i gameplay er mere end rigeligt, så længe man kan lide konceptet, artwork, historie osv., efter min mening.

Enig i det med hype, og de fleste gamere har tydeligvis også lært af P. M.´s Black & White-hype.

Jeg husker ikke, at han hypede Dungeon Keeper så voldsomt, som han gør med de nyere spil.
ValkyrieValkyrieSkrevet 03/09-04 22:34 
Det var hype for sin tid, med Dungeon Keeper!

Mandens spil bliver jo også hyped fordi han har stået for så meget godt på PC!

Syndicate? Magic Carpet? Theme Park? Populous?

Han står for så meget på PC. Theme Hospital var også genialt:-)

Og jeg ved ikke helt ang. Black And White. Hvad er der ivejen med det? Hvorfor skuffede det? Jeg er enig med Edges 9, gamespots 9,3 og pc.ign.coms 9,7 som er det højeste de har givet! Det er ihvert fald det mest originale jeg har set på PC i meget lang tid. Spillet var langt fra perfekt med de der irriterende villages. Retards som konstant ville have opmærksomhed også var det noget af en time sink at man kun kunne tage et træ eller en villager af gangen, hvilket gjorde det irriterende. Ellers var der en hurtig tagged on multiplayer, og miracle systemet var sjovt, men ikke altid så fedt - Men som helhed syntes jeg det var genial. Det var ikke langt, men det var en fantastisk oplevelse, og ærlig talt, er det, det eneste RTS jeg godt kunne tænke mig, stadig at spille, og jeg glæder mig til 2eren.

Også the movies, bc og demitri - Jeg høre at det bogstavelig talt har en 2007 release:o

Dog er jeg bekymret for The movies! Traileren er totalt fed, men det virker ekstremt over ambitiøst, og jeg bange for at det bliver for gimped, simplet og kedeligt at lave sine egne film! Men nu må vi se! Jeg krydser fingre og håber på det bedste:)

-Val
Well crucify the insincere tonight...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig