X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Super play udkommer i Danmark


Svar
Per SPer SSkrevet 27/08-04 14:17, rettet 27/08-04 14:18 
Det svenske multikonsol-magasin udkommer i Danmark (oversat) fra september.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
109 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
RJKRJKSkrevet 31/10-04 22:08, rettet 31/10-04 22:08 
Jeg har ikke spillet det, så det skal jeg ikke udtale mig om, selvom logoet selvfølgelig antyder, at det skal kaldes "OutRun2". Men eftersom det er 2'eren til Out Run, så burde det jo logisk set hedde Out Run 2.

Desuden flueknepper jeg ikke. Hvis nogen lader sig ophidse af fakta, så må de jo selv om det. Jeg konstaterer blot hvordan Out Run staves, og at jeg er tilfreds med, at andre viser sådan en klassiker den ære og respekt, at de ved eller sætter sig ind i dette.

Hvis nogen synes det er et problem, så kan de jo bare sætte sig ned og spille "OutRun2" på deres "XBox"...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 31/10-04 22:38 
Nu må du ikke misforstå mig, Rune, for jeg går faktisk også op i den slags og sætter en ære i at stave korrekt, så jeg mener bestemt ikke, der er noget galt med, at du pointerer, at originalen hedder "Out Run" - som den jo tydeligvis gør.

Ligeledes ville jeg bare pointere, at efterfølgeren ligeså klokkeklart hedder "OutRun 2".
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 31/10-04 22:48 
Okay :)

Hvis du kan bevise det, må du meget gerne gøre det per besked, så jeg kan få ændret det i vores database.

Og så må vi få dem til at rette det også...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 31/10-04 22:56 
pm sendt.

Jeg kan godt godtage det projekt uanset hvordan, de staver det!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OkottaOkottaSkrevet 01/11-04 09:21, rettet 01/11-04 11:31 
RJK>
Men eftersom det er 2'eren til Out Run, så burde det jo logisk set hedde Out Run 2.

Men det hedder ikke Out Run 2 - du kan jo selv checke med Sega.

Desuden flueknepper jeg ikke. Hvis nogen lader sig ophidse af fakta, så må de jo selv om det.

Men det er ikke fakta, RJK. Forstå det nu.

Hvis nogen synes det er et problem, så kan de jo bare sætte sig ned og spille "OutRun2" på deres "XBox"...

Og så blev du alligevel bitter.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KTCKTCSkrevet 01/11-04 10:35 
RJK>
Hvis nogen synes det er et problem, så kan de jo bare sætte sig ned og spille "OutRun2" på deres "XBox"...
Nej, det værste er, når folk skriver "X-Box", for det er sådan en fætter her: http://annarella.dk/grafik/sjov/diverse1/xbox.jpg

Nå, men nu skal vi heller ikke blæse petitesserne ud af proportion, men når Sega tydeligvis selv roder rundt i deres titler (uanset hvilken forklaring om dumme amerikanere vi kan komme med), så synes jeg betydningen af "Out Run" versus "OutRun" er reduceret til intet.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 01/11-04 12:19, rettet 01/11-04 12:20 
Okotta>
Men det er ikke fakta, RJK. Forstå det nu.

Helt ærligt... Lav jeres vi-ser-verden-som-vi-vil-se-den-forening og gør så hvad I vil et eller andet andet sted.

Det originale Out Run hedder Out Run og det er bare fakta, uanset hvem og hvor mange der kludrer rundt i hvilke titler eller ej.

Ingen andre end dig er så fjollet, at blive ved med at køre i det, når det tydeligvis er en tabt diskussion. Der er _intet_ at diskutere, så glem det nu bare.

Om efterfølgeren så hedder OutRun2, så er det helt fint med mig. Det diskuterer jeg ikke. Selvom jeg da også synes det ville være fint, hvis Sega kunne huske hvad deres gamle spil egentligt hed...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 01/11-04 13:18, rettet 01/11-04 13:20 
RJK>
Om efterfølgeren så hedder OutRun2, så er det helt fint med mig. Det diskuterer jeg ikke. Selvom jeg da også synes det ville være fint, hvis Sega kunne huske hvad deres gamle spil egentligt hed...

Det var dig selv der startede med at påstå, at OutRun 2 var en stavefejl.

Så jo - det var præcist det du startede med at diskutere.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 01/11-04 13:26 
Jeg har hele tiden snakket om Out Run, som det helt klart fremgår af mine indlæg.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
109 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig