X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Doom 3 til 249,-


Svar
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 13/08-04 16:28, rettet 13/08-04 16:29 
De sælger Doom 3 i El-giganten til 249,-
var selv inde i dag og købe 2 stk...

Max. 3 stk. pr. kunde
Tilbudet er kun gældende til og med lørdag d. 14 august 2004

Link...
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
King ChaosKing ChaosSkrevet 13/08-04 16:58 
Det er selvfølgelig fedt for forbrugerene, men jeg fatter ikke at spillet skal så langt ned i pris. Nu kan jeg selvfølgelig ikke røbe hvad vores eller andres indkøbs-pris er, men 249 ligger laaaangt under hvad PanVisions liste-pris er. Deres vejledende udsalgs-pris er over 400 kr! For detail-handlen er det ret kvælende, især for mindre butikker og kæder. Jeg er sgu med på at der skal være konkurrence på priserne (de store kæder har jo li'som heller ikke andet at byde ind med), men hvis de havde valgt 299,- eller 329,- havde de da stadig ligget lavt. 249,- er absurd... men som jeg startede med at sige: det er selvfølgelig godt for forbrugerne.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 13/08-04 17:05 
Ærgerligt jeg ikke har flere penge :( Har ellers fundet ud af at min PC godt kunne trække det, men jeg må vente. Håber tilbuddet varer en godt stykke tid.
ComradeComradeSkrevet 13/08-04 17:12 
Jeg arbejder i en detail kæde, jeg ved vi giver 260 kr. ved Pan Vision og har fået en vejledende udsalgspris på 469,- (!!)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
The DaneThe DaneSkrevet 13/08-04 17:21 
Fik det selv til 379,- de to steder jeg købte det (det ene sted var det først efter jeg nævnte prisen det første sted).

Men ellers lyder det da utroligt billigt.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HankyHankySkrevet 13/08-04 18:56 
Gælder prisen kun ved Online bestilling?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JmogJmogSkrevet 13/08-04 19:48 
Siden manden skriver "var selv inde i dag" så er det nok forretningen han snakker om.
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 13/08-04 20:47 
Yep var selv inde og hente det! :D
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/08-04 01:09 
Max. 3 per kunde? Er loven om max-begrænsning stadig gældende, dvs. at man ikke skal overholde den, da det er ulovligt at sætte max på, dvs. at man principielt kunne have købt 30 hvis man ville?
PapandPapandSkrevet 14/08-04 01:16 
Så vidt jeg husker er det ikke ulovligt at sætte begrænsning på når det gælder udsalg eller specielle tilbud.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
PlaykidPlaykidSkrevet 14/08-04 01:16 
Tja, jeg har bestilt mit på gameplay, så selvom jeg måske ikke har sparet noget, føler jeg mig alligevel ikke helt snydt.
Spiller nu: Halo 3
HankyHankySkrevet 14/08-04 10:56 
Jmog>
Siden manden skriver "var selv inde i dag" så er det nok forretningen han snakker om.

Kunne også forståes som "var selv inde på hjemmesiden og bestille idag"

Men fair nok, så kender jeg da en som bliver glad når jeg
fortæller ham om dette tilbud :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
tastasSkrevet 14/08-04 11:18 
Hyakotake>
Max. 3 per kunde? Er loven om max-begrænsning stadig gældende, dvs. at man ikke skal overholde den, da det er ulovligt at sætte max på, dvs. at man principielt kunne have købt 30 hvis man ville?

Ellers kan de jo altid sætte "ved køb over 3 stks. bliver prisen xxx".
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 14/08-04 12:02 
Rart at høre der er andre der bliver glade over tilbudet.. :) men husk det er sidste dag i dag! :(
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
enfenenfenSkrevet 14/08-04 12:16 
Jeg er selv lige ved at bestille. Får ikke selv tid til at tage derind, men køber over nettet i stedet. Det koster 15,- ekstra.
What is the Matrix?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig