X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dumt spørgsmål ang. RGB-kabel


Svar
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 18/04-03 19:02 
Kan man, hvis man har RGB-kabel til sin Ps2, se Region 1 film på den?

Synes jeg hørte det et sted engang, men er ikke sikker...
NaieraNaieraSkrevet 18/04-03 19:06 
Du hørte det i forbindelse med, at et RGB kabel er påkrævet for at der ikke skal blive problemer med NTSC farvekodningen, som region 1 DVD'en har.

Du skal stadigvæk bruge en DVD Region X eller en eller anden chip, for at få maskinen til at afspille en Region 1 film.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 18/04-03 19:38 
Ok, tak.

Jeg kan ikke finde et orig. RGB-kabel fra Sony nogen steder, så jeg tænkte, om det her ikke vil kunne gå an.

RGB Kabel fra Coolshop
NaieraNaieraSkrevet 18/04-03 19:59 
Kender du ikke engang

Gamebits??
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 18/04-03 20:06 
Jojo, havde bare ikke lige tjekket der ;)

Men der er jo en rimlig stor prisforskel, og for de penge jeg sparer ved at købe det hos Coolshop istedet for Gamebits', kan jeg da næsten købe en DVD RegionX hos Elgiganten. Og mange penge har jeg ikke ligefrem lige nu...
NaieraNaieraSkrevet 18/04-03 20:44 
Her kan du være 100 % sikker på, at det vil være muligt at se forskel fra det billige til det gode kabel, med hensyn til billedkvaliteten. Det er ikke med hensyn til kablerne man skal spare sine penge, og du vil jo, måske, kunne bruge det til den næste PlayStation...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 18/04-03 21:23 
Nå, så skal jeg ha' fundet et billigt, orig. kabel, når jeg engang har pengene. Ville sådan set helst gå efter kvalitet, og når forskellen er så stor som du siger den er, kan jeg lige så godt gå efter det ordenlige..
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig