X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

FCK til grin


Svar
RJKRJKSkrevet 04/08-04 21:13 
Ja, jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Det er så pinligt, at jeg ikke engang kan more mig * over, at FCK (IGEN) får lammeklø af et totalt ligegyldigt semi-europæisk hold og (IGEN) ikke engang er i nærheden af den Champions League-plads der var sæsonens store mål.

* Det kunne jeg måske så alligevel godt på et eller andet plan, siden jeg laver dette indlæg ;) Hej Cronoss! ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
66 emne(r).
« < 1 2

Svar
CrishakeCrishakeSkrevet 07/08-04 19:25 
Ja, 3-2 igen i dag :D
CrishakeCrishakeSkrevet 07/08-04 19:33 
RJK: Så kan vi begynde at tælle uafgjort med;)
APHAPHSkrevet 07/08-04 19:39, rettet 07/08-04 19:41 
Crishake>
Hmm, synes bare det er en, for at sige det LO*TE indstilling: Nu skal vi møde et af de mindre hold JUBII nu vinder vi. Hold da kæft! klart de taber til alle de mindre hold.

Tror du ikke du overdriver en smugle? Det skulle undre mig meget om FCK taber mere til "mindre" hold end andre af de større danske hold gør. Det er i hvert fald imponerende at blive danske mestre tre gange på fire år hvis det skulle være tilfældet.

Det må så være tre nu... ;)

Ja.

Man kunne godt have forventet, at nederlaget i onsdags havde givet en større chokeffekt, end det var tilfældet. Efter en noget usikker start på første halvleg, kom holdet ellers rigtigt godt igang, og viborg var helt nede i sækken, men da viborg fik reduceret blev fck's spil noget nervøst og krampagtigt, som det tit sker for hold hvis selvtilid ikke er i top, og så kan man ikke forvente at vinde en fodboldkamp.

Jeg synes iøvrigt at det blev til en rigtig flot debut til Magne Hoseth. Det er i hvert fald en spiller FCK nok skal få stor glæde af med han kreative spil. Jeg synes generelt også det er nogle meget fornuftigt køb klubben har gjort samlignet med andre år, men holdet skal selvfølgeligt først sammenspilles før man kan forvendte de helt store resultater og poleret spil.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
CrishakeCrishakeSkrevet 07/08-04 20:08 
Paasch>
Man kunne godt have forventet, at nederlaget i onsdags havde givet en større chokeffekt, end det var tilfældet. Efter en noget usikker start på første halvleg, kom holdet ellers rigtigt godt igang, og viborg var helt nede i sækken, men da viborg fik reduceret blev fck's spil noget nervøst og krampagtigt, som det tit sker for hold hvis selvtilid ikke er i top, og så kan man ikke forvente at vinde en fodboldkamp.

Jeg synes iøvrigt at det blev til en rigtig flot debut til Magne Hoseth. Det er i hvert fald en spiller FCK nok skal få stor glæde af med han kreative spil. Jeg synes generelt også det er nogle meget fornuftigt køb klubben har gjort samlignet med andre år, men holdet skal selvfølgeligt først sammenspilles før man kan forvendte de helt store resultater og poleret spil.

Helt enig.
Det er jo op til dig om jeg overdriver, synes personlig ikke jeg gør.
APHAPHSkrevet 07/08-04 20:29 
Det har ikke noget at gøre med personlige meninger, men derimod kolde faqs.

Så må vi heller få lidt statistik på bordet:)

FCK mod mindre gode hold:

Alle opgør mod FCN = 7 opgør = 7 sejre

10 seneste opgør mod AGF = 7 sejre, 3 uafgjort

10 seneste opgør mod Herfølge = 5 sejre, 4 uafgjort, 1 nederlag.

10 seneste opgør mod Silkeborg = 5 sejre, 4 uafgjort, 1 nederlag.

10 seneste opgør mod Viborg = 5 sejre, 2 uafgjort, 3 nederlag.

------------------------------------------------------
Brøndby:

Alle opgør mod FCN = 6 opgør = 4 sejre, 2 uafgjort

10 seneste opgør mod AGF = 6 sejre, 3 uafgjort, 1 nederlag

10 seneste opgør mod Herfølge = 7 sejre, 2 uafgjort, 1 nederlag.

10 seneste opgør mod Silkeborg = 7 sejre, 1 uafgjort, 2
nederlag.

10 seneste opgør mod Viborg = 4 sejre, 5 uafgjort, 1 nederlag.
-------------------------------------------------------
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
CrishakeCrishakeSkrevet 07/08-04 21:23, rettet 07/08-04 21:34 
Men nu tænkte jeg ikke de sidste 10 kampe, nej nærmere de sidste 5 kampe. Det var faktisk ikke meningen at se det på sådan en tabel, for det jeg vil sige er at på det sidste har FCK ikke vidst ret meget respekt til de mindre hold i ligaen, og det synes jeg der er forkert! Og i den sidste ende er det jo FCK selv det svier til.
APHAPHSkrevet 07/08-04 21:37 
Om resultaterne er set over 5, 10 eller 20 kampe for den sags skyld er billedet stadigvæk det samme. FCK taber IKKE flere kampe mod dårligere hold end andre guld kandidater.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
CrishakeCrishakeSkrevet 07/08-04 21:48, rettet 07/08-04 21:48 
Alle guld kandidater? hvem? der er da kun Brøndby,
APHAPHSkrevet 07/08-04 21:58 
Hvis man kun regner FCK og Brøndby som guldkandidater, så ser man efter min mening noget firkantet på det. Esbjerg imponerede sidste season og førte superligaen indtil der manglede et par enkelte runder, så hvis de kan fortsætte de gode tagter så er de en seriøs kandidat til guldet. OB har også et godt hold, som også kan gøre sig gældende i toppen.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
CrishakeCrishakeSkrevet 07/08-04 22:01, rettet 07/08-04 22:02 
Ja, Esbjerg havde en god sæson sidste år, men! kunne ikke holde resultatet hele vejen igennem lige som man tit har set FCK og Brøndby har gjort. OB kunne måske have en chance, så vil jeg hellere sige FCM ;) ikke fordi Esbjerg ikke kan få gode placeringer men de får aldrig guldet.
WehnerWehnerSkrevet 20/12-07 22:55 
Dr. Mogensen>
Jeg har forøvrigt hørt om Schalke 04, men hvem pokker er fck 05:o)

Mener nu også de hedder FCK 04
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
tmliljatmliljaSkrevet 20/12-07 23:25 
Det var en virkelig flot præstation af FCK.

Specielt fik Antonsson vist den "enorme klasse", han besidder...

Nu mangler vi bare, at FCK sælger Hangeland i januar - så er AaB sikre mestre!

/OB-fan
la0sla0sSkrevet 20/12-07 23:45 
"Aberdeen, Aberdeen svedig by med et hit i..."

Er man fra Langestrand må man være glad i dag... men altså jeg regnede kampen for en walk over, troede ikke de på nogen måde kunne fucke det op. Oh well.
Hvad sker der?
RJKRJKSkrevet 20/12-07 23:55, rettet 20/12-07 23:56 
Især 3-0-målet var jo som at se FCK i de "gode gamle dage" (dengang Brøndby fandtes...), hvor denne tråd er fra :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 21/12-07 00:03 
Vi kan godt bruge flere fans nordpå Rune, nu du alligevel er troløs mod din hjemstavn :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 24/12-07 18:39 
Ja det var sgu da det rene smashit i Aberdeen...suk!
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
66 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig