X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

FCK til grin


Svar
RJKRJKSkrevet 04/08-04 21:13 
Ja, jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Det er så pinligt, at jeg ikke engang kan more mig * over, at FCK (IGEN) får lammeklø af et totalt ligegyldigt semi-europæisk hold og (IGEN) ikke engang er i nærheden af den Champions League-plads der var sæsonens store mål.

* Det kunne jeg måske så alligevel godt på et eller andet plan, siden jeg laver dette indlæg ;) Hej Cronoss! ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
66 emne(r).
1 2 > »

Svar
RJKRJKSkrevet 04/08-04 21:13 
Ja, jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Det er så pinligt, at jeg ikke engang kan more mig * over, at FCK (IGEN) får lammeklø af et totalt ligegyldigt semi-europæisk hold og (IGEN) ikke engang er i nærheden af den Champions League-plads der var sæsonens store mål.

* Det kunne jeg måske så alligevel godt på et eller andet plan, siden jeg laver dette indlæg ;) Hej Cronoss! ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CrishakeCrishakeSkrevet 04/08-04 21:21 
Ja det er fuldstændig til grin, jeg sad over ved naboen og gik da der blev scoret til 0-4 "så var der jo ikke mere at se" fuck jeg er skuffet over FCK eller nærmere farmors cykel klup:S også bare den måde de blev piftet ud af banen på. Det havde de fortjent:(
crying outcrying outSkrevet 04/08-04 21:38 
kunne vi ikke lige få en opdatering af stillingen ??
Jusqu'a ici tout va bien....
RJKRJKSkrevet 04/08-04 21:39, rettet 04/08-04 21:40 
0-5
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 04/08-04 21:40 
"Pengene tilbage - Vi vil have pengene tilbage"
CrishakeCrishakeSkrevet 04/08-04 21:41 
Sølle
crying outcrying outSkrevet 04/08-04 21:44 
RJK>
0-5

suk !
Jusqu'a ici tout va bien....
JinkJinkSkrevet 04/08-04 21:48 
Ja det er elendigt! Men hvornår har de sidst fået lammeklø?
RJK>
(IGEN) ikke engang er i nærheden af den Champions League-plads der var sæsonens store mål.

De var da tæt på de andre to gange?

Men er det mig eller har FCK været meget middelmådige i et år nu? Og hvornår skaffer de en ny målmand?
quadquadSkrevet 04/08-04 21:49 
Panic på banen!
APHAPHSkrevet 04/08-04 21:52, rettet 04/08-04 21:56 
Nu fik jeg ikke set aftenens kamp, men helt sikkert ikke et acceptabelt resultat, når der fra klubbens side er satset så stort på at komme i Champions league...der må snart rulle hoveder (gerne hans b's).

RJK>
Det er så pinligt, at jeg ikke engang kan more mig over, at FCK (IGEN) får lammeklø af et totalt ligegyldigt semi-europæisk hold

Igen? Jeg tror du husker forkert, jeg ved i hvert fald ikke lige hvilke hold det er du tænker på, fordi de hold FCK har tabt til i årenes løb, har generelt været klubber fra store fodbold nationer.

Lidt statestik:

Champions league kval.
AC Milan - 1993
Lazio - 2001
Glasgow Rangers - 2003

Pokal vindernes cup:
Real Betis - 1997
Chelsea - 1998

Uefa cup
Auxerre - 1992
Slovan Bratislava - 1994
Dortmund - 2001
Djurgården - 2002
Mallorca - 2003
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
CronossCronossSkrevet 04/08-04 21:54, rettet 04/08-04 21:55 
RJK>

Hej Cronoss! ;p

Bare tråd i såret. Jeg VIDSTE at du ville lave et sådant emne :p

Det er meget, meget skidt. Jeg ved ikke hvad der sker. De kan ikke når det kommer til stykket, og selvom den klub jeg ikke engang kender spillede ok, burde FCK have vundet begge kampe stort. Andet kan simpelthen ikke gøre det med den spillertrup.
JoachimMAJoachimMASkrevet 04/08-04 22:02 
LOL, Jeg læste MetroXpress her i Dag. Østergaard og Holmstrøm havde i deres klummer allerede tanken hen mod Monaco kampen, at komme videre til 3. runde var kun en formalitet. og nu det her:D
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
ViolatorViolatorSkrevet 04/08-04 22:05, rettet 04/08-04 22:09 
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha...

Fantastisk stilhedstifo Arken præsterede i dag!

Undskyld, men jeg kunne ikke lade være...
TKTKSkrevet 04/08-04 22:11 
Mildest talt PLAT NOK!

At gå ud til en kamp med tankerne fremme mod den næste, jah...den ka jo kun gå dårligt ? :d...

Men sys nu at de spillede fremragende Gorica ! Ved godt FC spillede en del U N D E R middel...men alligevel !

Og Fc ska da slet ikk ha ny træner/manager! fooor dem har de også haft en DEL af...på det sidste! og kan ikk se formålet med at skifte hele tiden og starte forfra... !

"keep it up fc ?" hehe;)...
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 04/08-04 22:12 
Hold da kæft for en dejlig aften:o)

Mon ikke Hans Backe skulle tage sine badedyr med i endnu et ps&e project Lalandia.
Så kan Santos da optræde som Klumbfisk..

Der var godtnok stille inde i bunkeren i aften:o)
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
TKTKSkrevet 04/08-04 22:16 
HAHAHA!... Det var skønt at se FC´s fans i "ACTION"...

Nå men tillykke med det Fc, BYENS "HOLD" !
APHAPHSkrevet 04/08-04 22:16 
ThomasS>
Fc ska da slet ikk ha ny træner/manager! fooor dem har de også haft en DEL af...på det sidste!

Nu er FCK altså det hold i superligaen har har haft den samme træner i længst tid. (Men før i tiden har der været stor udskiftning)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
ViolatorViolatorSkrevet 04/08-04 22:20 
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha...
jaesjaesSkrevet 04/08-04 22:22, rettet 04/08-04 22:23 
Fåk dig, RJK >;)
(Jeg siger det kun på vejne af Cronoss... helt sikkert :P )

Ja, vi må jo bare endnu engang konstatere, at FCK er indhyldet af arrogancens dystrer tåger. Jeg ved snart ikke, hvem skylden skal skydes på. Men som FCK-fan finder jeg Don Ø meget pinlig og useriøs, i hans tilgang til det at være leder for en storklub, en stor del af tiden :/
JinkJinkSkrevet 04/08-04 22:23, rettet 04/08-04 22:25 
Til paasch: Hvorfor skal de skifte ham ud?

Forresten minder alt dette mig om, hvorfor fodbold ikke er så stor en del af mit liv længere. Man får tusind interviews med de samme kommentare. "alt kan ske", "lige nu tænker vi kun på den her kamp", "xxxx er et klassemandskab siden de er nået så langt". Men i den her kamp var det jo bare løgn. Det var bare en lille grund til det :)
PoulPoulSkrevet 04/08-04 22:25, rettet 04/08-04 22:26 
Synes generelt det er en pinlig affære for dansk fodbold i det hele taget. Det er enormt vigtig for dansk klubfodbold at klubberne præsterer nogle resultater i europacuppen. Sidst gjorde BIF det rigtig flot, men aftenens resultat bomber da lige dansk klubfodbold mange år tilbage. Når det er sagt, så synes jeg ikke FCK skal foretage sig noget drastisk, træner og hold har trods alt leveret varen i de seneste 2 sæsoner i de hjemlige turneringer og de har stadigvæk et rigtigt godt hold.
APHAPHSkrevet 04/08-04 22:43, rettet 04/08-04 23:27 
Jink>
paasch: Hvorfor skal de skifte ham ud?

Jeg mener så heller ikke at de skal skille sig af med Hans Backe efter resultatet i aften, det vil nok ikke være det mest optimalt at afskede en træner i season opbygningen. Jeg mener dog at det snart må være på tide med et nyt pust.
På trods af at Hans Backe gennem tiderne har været klubbens mest succesrige træner, så har jeg personligt aldrig haft den store tiltro til ham, eller hans fodbold filosofi for den sags skyld. Holdet har kun i glimt vist klassen, og de har generelt spillet for naivt og risikobetonet. Jeg havde gerne set at klubben havde haft mulighed for at beholde Roy Hodgson. FCK har i hvert fald aldrig spillet så godt, som de gjorde under hans ledelse.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
WehnerWehnerSkrevet 04/08-04 22:48 
Hvordan kan man - bare nogenlunde objektivt set - ikke have fidus til Hans Backe? Som du selv skriver er han De Tamme Løvers mest succesfulde træner og han har gjort en klub (AaB) med et meget mindre budget til mestre kort forinden. Hvad mere skal man præstere, før det er ok?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 04/08-04 22:59 
Selvom jeg afskyr ps&e som pesten og det der er værre, så sidder jeg alligevel og fundere over hvordan det kan gå så galt.

I mine øjne er det ikke trænerens "skyld" det her, ej heller spillernes, men hele "klubben" som helhed.

Den er jo simpelthen gennemsyret af arrogance, bedst personifiseret af Mr. Burns (flemse) og Holmstrøm.

Men dettet er vel egentlig en skole-eksempel på, ikke at undervurdere en modstander og ikke have tankerne fremme mod den næste.

Men for satan da, bobby olsen, hvor det her glæder mit gamle hjerte:o)
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
RJKRJKSkrevet 04/08-04 22:59 
Paasch>
Igen? Jeg tror du husker forkert

Nu følger jeg ikke lige FCK synderligt seriøst, men jeg husker da noget i retning af 0-4 i Linfield (at de så vandt 5-0 hjemme er en anden sag) og da de tabte 0-5 på hjemmebane til et eller andet østeuropæisk hold. Jeg erindrer at en af deres sponsorer ville give spillerne en bil hver, hvis de vandt 6-0 i returkampen. Den tabte de vist 3-0. Ja, det er nogle år siden, men sådan er det jo, når holdet ikke er med i Europa hvert år ;pp
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
APHAPHSkrevet 04/08-04 23:07 
Wehner>
Hvad mere skal man præstere, før det er ok?

Man kan vel forlange at spillet fungere på banen.

Som jeg skrev så synes jeg tit at den taktik der bliver lagt er naiv og alt for risiko betonet. Det lyder flot når træneren står frem og siger at man udelukkende skal koncentrere sig om sit eget spil, det holder bare ikke i virkeligheden. Det er ved at være en kedelig tendens at holdet kommer i uheldige situationer, når de spiller deres noget naive pres spil.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
JinkJinkSkrevet 04/08-04 23:07 
Dr. Mogensen>
I mine øjne er det ikke trænerens "skyld" det her, ej heller spillernes, men hele "klubben" som helhed.

Den er jo simpelthen gennemsyret af arrogance, bedst personifiseret af Mr. Burns (flemse) og Holmstrøm.

Hvordan kan det ikke være spillernes skyld?

Jeg må være en af de eneste i Danmark der kan lide de to :/
TKTKSkrevet 05/08-04 15:25, rettet 05/08-04 15:26 
Paasch>
ThomasS>
Fc ska da slet ikk ha ny træner/manager! fooor dem har de også haft en DEL af...på det sidste!

Nu er FCK altså det hold i superligaen har har haft den samme træner i længst tid. (Men før i tiden har der været stor udskiftning)

Jah ved jeg ! M E N hvorfor skifte ham ud nu? og så ska til at finde en ny? (IGEN) Dengang trænerne kom og gik fra fc. var det jo ikk lifrem storspil fra deres side. så vent nu med dommen på HANS B.

(Hehe har faktisk trænet med Hans Backe med talent truppen DK) yehaa;)
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 05/08-04 21:47 
Hvad er ligheden mellem en Dansk 100 krone seddel og F(u)Ck??


De er begge ubrugelige i Europa:o)
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
ViolatorViolatorSkrevet 05/08-04 22:41 
Stor humor :D
SolaegSolaegSkrevet 06/08-04 12:34 
Skulle vi ikke i stedet ærgre os over, at de danske hold generalt ikke har særlig stor succes i Europa? FCK vandt tre danske titler sidste år, og alligevel tabte de her sidst mod et lettere ukendt hold.

Desuden håber jeg da også, at de andre danske hold har succes i eksempelvis UEFA-cuppen, selvom jeg da klart holder med FCK her hjemme.
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 06/08-04 22:15 
Generalt så jow, det er da ærgeligt ad pommeren til, at Danske hold sjældent har den store succes i Europa.

Men dem der taler om, at det var en tab for Dansk fodbold, at ps&e ikke gik videre, er da helt forkert på den.

Det store tab var da kommet, hvis ps&e gik videre og slo AS Monaco og dermed kom i champions league. Med alle de millioner de så havde tjent, var de blevet særdeles økonomiske enerådige i DK, og så havde Dansk fodbold da først tabt.

Det er vel kun cafe-drikkerne på nedre C, der kan ser danske perspektiver i det.

Jeg har forøvrigt hørt om Schalke 04, men hvem pokker er fck 05:o)
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
kooikkooikSkrevet 06/08-04 22:34, rettet 06/08-04 22:36 
Helt ærligt. Selv i Holder med diverse hold i superligaen håbede i da på at FCK kom i CL, selv om i siger i ikke gør, så gør i. Vi alle håber det bedste for de danske hold i Europa. Selv om jeg holder med OB, tænker jeg da ikke FCK og Brøndby "gid de taber". Ser da gerne de kommer langt. Gider da ikke blive ved med at se CL uden danske hold.

Så alt i alt HOlD DOG OP det med pjat og ønsk det bedste for de Danske hold når de spille i Europa!
WehnerWehnerSkrevet 06/08-04 22:55 
Jeg synes Mogensen har ret. FCK er allerede ved at være for langt foran de andre klubber økonomisk, til at det er sjovt, og Danmark minder på den måde meget om Skotland. Og det er ikke fedt. Den hjemlige liga interesserer mig 1000x mere end CL osv.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JinkJinkSkrevet 06/08-04 23:50 
kooik>
Helt ærligt. Selv i Holder med diverse hold i superligaen håbede i da på at FCK kom i CL, selv om i siger i ikke gør, så gør i.

Mener du det seriøst?

Jeg er FCK fan og den gang Brøndby spillede ønskede jeg det heller ikke. Så forstår godt BIF fansne for det.
CrishakeCrishakeSkrevet 07/08-04 00:21, rettet 07/08-04 00:27 
Paasch>
Nu fik jeg ikke set aftenens kamp, men helt sikkert ikke et acceptabelt resultat, når der fra klubbens side er satset så stort på at komme i Champions league...der må snart rulle hoveder (gerne hans b's).

RJK>
Det er så pinligt, at jeg ikke engang kan more mig over, at FCK (IGEN) får lammeklø af et totalt ligegyldigt semi-europæisk hold

Igen? Jeg tror du husker forkert, jeg ved i hvert fald ikke lige hvilke hold det er du tænker på, fordi de hold FCK har tabt til i årenes løb, har generelt været klubber fra store fodbold nationer.

Lidt statestik:

Champions league kval.
AC Milan - 1993
Lazio - 2001
Glasgow Rangers - 2003

Pokal vindernes cup:
Real Betis - 1997
Chelsea - 1998

Uefa cup
Auxerre - 1992
Slovan Bratislava - 1994
Dortmund - 2001
Djurgården - 2002
Mallorca - 2003



Hmm jaja, så siger vi da det:D

Er selv en lille smule VFF fan, ved godt det ikke er en storklub men når de spiller godt som de sjældent gør, så spiller de altså også bare "godt"

Kan huske de sidste 2 gange, tror jeg VFF og FCK spillede i Parken, vandt VFF begge kampe, hvis du vil kalde det et STORHOLD så er ved jeg da ikke helt hvor meget du ser Sas-liga ;)

Ved godt du tænker international, men vil lige huske dig på det;)
WehnerWehnerSkrevet 07/08-04 00:34 
Jeg er jo AaBer, men jeg vil give dig helt ret i, at Viborg fra tid til anden spiller forrygende. Men spiller de ikke også 3-5-2? Det er klart min favoritopstilling - rigtige wingbacks holder, lissom Morten Bruun, Ole Bjur og især Jens Jessen i de gode gamle dage.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 07/08-04 00:57 
Ole Bjur har aldrig været wingback. Har var decideret wing (og centralangriber i sin tid - Ole Bjur og Hans Christians, hvilken duo ;)).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
APHAPHSkrevet 07/08-04 08:39, rettet 07/08-04 08:42 
Crishake>
Kan huske de sidste 2 gange, tror jeg VFF og FCK spillede i Parken, vandt VFF begge kampe, hvis du vil kalde det et STORHOLD så er ved jeg da ikke helt hvor meget du ser Sas-liga ;)


Det er vel lidt naivt at tro at et storhold(efter danske standarter) kan gå gennem danmarksturneringen uden at sætte point til mod de mindre hold. I de seneste ti opgør mod Viborg har FCK kun tabt to gange, hvilket må siges at være tilfredsstillende?!
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 07/08-04 09:08 
Men lad os nu se hvordan det gør Carlsberg i kampem mod Viborg idag. Det er jo nok ikke lige deres ønsker modstander efter blamagen i onsdags.

Hvis der ikke kommer point på kontoen, så må det vel snart blive varmt under Hans Backe eller evt. Svagstrøm.

Bare ærgeligt at glade-søren er skadet. Eller er det kun imod Brøndby han laver mål
:o(

Hvad er forskellen mellem Magnus Kihlstedt og en Taxachauffør?

Taxachaufføren lukker kun fire ind ad gangen.
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
WehnerWehnerSkrevet 07/08-04 10:33 
RJK>
Ole Bjur har aldrig været wingback. Har var decideret wing


Kaldes de to fløje i en 3-5-2 ikke wingbacks? Det er jeg i hvert fald vant til, om det så er korrekt eller ej. Jessen, Bruun og Bjur spillede under alle omstændigheder samme plads. Jessen var også tidligere angriber. Det giver de bedste wing(back)s.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 07/08-04 12:11 
Nu spillede Brøndby jo (i Ole Bjurs storhedstid) 4-4-2, hvormed der både var en wing (Bjur) og en back (Colding) i hver side. Wingback er hvis en spiller skal dække begge pladser. Nu husker jeg ikke startopstillingerne før Coldings tid så godt (Bjarne Jensen?), men jeg tvivler på at man nogensinde har overladt hele højresiden til Bjur, fordi han defensivt måske var den svageste spiller i Brøndby nogensinde. Så vidt jeg husker var det nærmest anledning til bølge, når Bjur gik ned i en glidende tackling, hvilket kun skete meget få gange på årsbasis. Til gengæld var Bjur jo en fremragende teknisk offensiv spiller, som efter min mening ikke står til sammenligning med de to andre, der var meget mere fighterbetonede. I de senere år med 4-3-3 spillede Bjur højreangriber (ie. klassisk Ajax-wing). Det har i hvert fald aldrig været samme plads som Morten Bruun.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 07/08-04 12:20 
Ok, jeg var bare under det indtryk at Brøndby en overgang også spillede 3-5-2, men det er ikke lige det hold jeg som (ægte) jyde følger mest med i :)

Bruun var en rigtig fighter ja, men Jessen var meget teknisk begavet. Ham og Bjur spillede næsten ens i deres velmagtsdage. AaB flyttede faktisk fra tid til anden Jessen over i venstre side netop mod Brøndby, for at have en mand, der kunne matche Bjur.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 07/08-04 12:35 
Hvilket vel også beviser, at Jessen var mere defensivt anlagt og de dermed ikke spillede ens, ja? Jeg garanterer i hvert fald at Brøndby aldrig har flyttet Bjur for at varetage en defensiv opgave...

Jeg mener at Brøndby spillede 3-5-2 i gamle dage (Dengang med Lars og Morten Olsen), men det var før Bjur fik sit gennembrud. Det var først under Ebbe Skovdahl, da man spillede 4-4-2. Mener jeg.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SideshowSideshowSkrevet 07/08-04 13:18, rettet 07/08-04 13:20 
RJK>
at FCK (IGEN) får lammeklø af et totalt ligegyldigt semi-europæisk hold

Hvornår har de sidst fået lammeklø af et totalt ligegyldigt semi-europæisk hold?

RJK>
(IGEN) ikke engang er i nærheden af den Champions League-plads der var sæsonens store mål.

IGEN??? Jeg kan gå med til Djurgården. Ellers har det været Glasgow Rangers der stod i vejen. Det var kun lige nøjagtigt, at det glippede for FCK her. Men forklar lige hvordan Glasgow Rangers er et totalt ligegyldigt semi-europæisk hold. Før det var det Lazio. Var Lazio også et totalt ligegyldigt semi-europæsik hold? Samme sæson slog de dog Ajax ud og tabte efterfølgende knebent til Dortmund. Er disse to også totalt ligegyldige semi-europæiske hold?

Ingen tvivl om at det virkelig var pinligt i denne omgang. Men du overdriver med dine sammenligninger. Hvis du vil ind på at Brøndby har gjort det bedre, så vil jeg påpege at Brøndby's kval. kampe til Champions League har været langt nemmere modstandere end FCK's.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
RJKRJKSkrevet 07/08-04 13:29, rettet 07/08-04 13:30 
Er følgende ikke korrekt:

1. Ved dannelsen af FCK var det erklærede mål at nå en Europa Cup-finale indenfor 2-3 år. Siden omskrevet til at komme i Champions League og stabilisere sig.

2. FCK har aldrig været blot i nærheden af en Europa Cup-finale i de 13 år der er gået siden da, og de har højest to gange været i nærheden af (men alligevel langt fra) at nå Champions League.

?

Så er det vel ret berettiget at skrive, at de IGEN ikke lever op til deres målsætning, ja?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SideshowSideshowSkrevet 07/08-04 14:03 
Det er ikke hvad du skriver. Du skriver at de IGEN har fået lammeklø af et totalt ligegyldigt hold. Der er stor forskel. Som FCK tilhænger er jeg jo nødt til at række ud efter det.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
RJKRJKSkrevet 07/08-04 14:05 
Den del har jeg svaret på tidligere i tråden. Jeg gider ikke gentage mig selv, fordi andre ikke gider læse trådene igennem.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CrishakeCrishakeSkrevet 07/08-04 18:39, rettet 07/08-04 18:40 
Paasch>
Crishake>
Kan huske de sidste 2 gange, tror jeg VFF og FCK spillede i Parken, vandt VFF begge kampe, hvis du vil kalde det et STORHOLD så er ved jeg da ikke helt hvor meget du ser Sas-liga ;)


Det er vel lidt naivt at tro at et storhold(efter danske standarter) kan gå gennem danmarksturneringen uden at sætte point til mod de mindre hold. I de seneste ti opgør mod Viborg har FCK kun tabt to gange, hvilket må siges at være tilfredsstillende?!


Hmm, synes bare det er en, for at sige det LO*TE indstilling: Nu skal vi møde et af de mindre hold JUBII nu vinder vi. Hold da kæft! klart de taber til alle de mindre hold.
RJKRJKSkrevet 07/08-04 19:09 
Crishake>
I de seneste ti opgør mod Viborg har FCK kun tabt to gange, hvilket må siges at være tilfredsstillende?!

Det må så være tre nu... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
66 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig