X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Covers/æsker


Svar
CoreCoreSkrevet 24/07-04 17:07 
Er der nogen der har et fif til hvor man kan erhverve sig nye æsker til spil ?

Det jeg søger er primært Xbox- og Gamecube-æsker, men PS2-æsker kan jo sagtens gå hen og blive relevant en dag også.

Jeg har ikke visa, så online-butikkerne duer ikke, håber at der er nogen der sidder med et godt tip :)

-Core
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
JmogJmogSkrevet 24/07-04 17:22 
Skal de have bestemte farver eller er det bare størrelsen du går efter? Så kan du nemlig bare bruge DVD-æsker. De kan fås i Fona, Laserdisken og sikkert de fleste steder, der forhandler film.
CoreCoreSkrevet 24/07-04 17:27 
Det var nu mest for at få de rigtige, Grønne til Xbox-spillene, og de specielle til Cube-spillene...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 24/07-04 17:45, rettet 24/07-04 17:46 
Jeg tror det bliver noget af en umulig mission, netop fordi du ikke har visakort.
Jeg har ikke set æskerne nogen steder, men hvis det skulle kunne lade sig gøe så er det nok i udlandet, og så får du brug for et visakort alligevel.

Ellers kan du måske henvende dig i EBgames eller andre steder, og høre om de har nogle covers liggende tilovers.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
JuggernautJuggernautSkrevet 24/07-04 18:37 
Det bliver nok svært uden Visa, men her kan du ihvertfald købe dem.

Grønne æsker
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
XBLRXBLRSkrevet 24/07-04 22:09 
hvis du vil bruge den dyre måde så, skal du bare købe eller abonnere på xbox official blad, så for du ihvertfald en enkelt original grøn xbox box hver måned, plus demo spillne selvfølgelig!!
CoreCoreSkrevet 24/07-04 23:30 
OK, det var da en start :)
Så er det bare Cube-æskerne der er et "issue" :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/07-04 09:35 
Købe computerblade med henblik på at få sig et par spilæsker??? Du skulle virkelig få dig et Visa *roll-eyes, så de triller ud af hovedet*
CoreCoreSkrevet 25/07-04 10:29 
NEWS FLASH!!!!
Nu har de omtalte magasiner jo også andre formål end at nappe æskerne....
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig