X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

England forbyder brug af mod-chips


Svar
D.B.M.D.B.M.Skrevet 23/07-04 09:35 
Faldt lige over denne artikel, som måske kunne være interessant at læse for nogen.

Selv har jeg ikke haft installeret mod-chips i nogen af mine konsoller siden jeg for mange år siden havde den gamle PlayStation, men at de ikke længere må installeres i England kan da bekymre mig lidt, da Danmark og England på mange punkter ligner hinanden og hvem ved om dette også bliver tilfældet i Danmark.

Hvis jeg læser artiklen rigtigt gælder dommen også for DVD-afspillere - læser i det også sådan?

Artikel
enfenenfenSkrevet 23/07-04 10:03 
Måske omfatter det også dvd-afspillere. Da de fleste nye dvd-afspillere ikke skal moddes for at blive regionsfri, men i stedet skal firmware opgraderes, så burde det ikke være noget problem.

Angående modchips i konsoller, så håber jeg ikke, at det slår igennem herhjemme. Jeg er dog alligevel lidt ligeglad, da jeg ikke benytter eller har i sinde at benytte en chippet konsol på nuværende tidspunkt. Selvfølgelig er det stadig rart at have muligheden for at spille spil fra alle regioner, hvis man skulle have lyst til det.
What is the Matrix?
FanboyFanboySkrevet 23/07-04 10:40 
Tja, hvordan vil de stoppe folk? Det er jo en umulig opgave, folk kan jo bare importere det, og selv montere. Jeg bruger heller ikke modchips selv så jeg er også ligeglad.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig