X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Stemme-samtale


Svar
SquareSquareSkrevet 21/07-04 16:31, rettet 21/07-04 16:55 
Hej!

Jeg sidder og chatter med en over ICQ, men hun vil gerne prøve at høre min stemme. Vi prøvede over Msn Messenger, men da kunne vi ikke få forbindelse.

Er der nogen som kender en nem måde, et lille program eller sådan noget, så to personer kan tale sammen med headset?
It's only a state of mind.
KilroyKilroySkrevet 21/07-04 16:36 
skype?

Skype
Kilroy Was Here
SquareSquareSkrevet 21/07-04 16:38, rettet 21/07-04 16:55 
Det Skype jeg har på min computer, virker ikke i øjeblikket. Den siger den ikke kan få forbindelse..

Andre alternativer?
It's only a state of mind.
DommergaardDommergaardSkrevet 21/07-04 17:20 
Roger Wilco

^^
RuneSPRuneSPSkrevet 21/07-04 18:42 
Square>
Det Skype jeg har på min computer, virker ikke i øjeblikket. Den siger den ikke kan få forbindelse..

Andre alternativer?

Har du installeret den nyeste version? For jeg har ALDRIG haft et eneste problem på NOGEN computer med det geniale program. Samt så er kvaliteten så meget bedre med Skype...
SquareSquareSkrevet 21/07-04 19:14 
Nu prøvede jeg at installere den nyeste version af Skype, og programmet virker fint nu.

Ved i noget om, hvor god Skype er til at trænge igennem diverse firewalls ?

Og hvis det nu kun er en af parterne som har headset, kan det så også lade sig gøre ?
It's only a state of mind.
LingobarLingobarSkrevet 22/07-04 13:32 
Der står på Skype's hjemmeside at det er bedre til at smutte uden om firewalls end de andre. http://skype.com/skype.html

I kan godt ringe op uden headset. Computeren kan ikke undersøge om der er sat noget til...
Dine dage er salte...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig