X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jeg ER en superhelt!


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 09/07-04 18:32 
Jeg købte Spider-man 2 til PS2 i dag. Dette spil er det ultimative rush for alle comic fans (Edderfans i særdeleshed).

Jeg siger jer – Intet slår følelsen af at svinge rundt som Peter Parkers alter ego. Glem de tidligere Spider-man spil. Det her skal prøves!

Jeg har 1'eren (baseret på Spider-man 1) til Xbox. Og ja det er crap - men det her spil er noget helt andet. Det er det perfekte superhelte spil.

Bare køb det!

Ok?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Per SPer SSkrevet 09/07-04 19:16, rettet 09/07-04 19:17 
Århh hvaad! Seriøst svedderen - der!

Det første var en ok filmkonvertering, så når "intet slår følelsen af at svinge rundt.." og "det ultimative rush" og du mener - seriøst - at etteren var crap. Så mååå det bare være "det perfekte superhelte spil"!! Så mååå det oxo bare passe.

Samme dag som du købte spillet!! Hvaaad sker der lige. Spil noget mere og lad os høre om det på mandag. :P

Respekt - YIR! :)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
crying outcrying outSkrevet 09/07-04 19:19 
Per - har du kigget dybt i tønden med mjød ? .... he he - du kører jo helt sidelæns ;)
Jusqu'a ici tout va bien....
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/07-04 22:46 
LOL!
CoreCoreSkrevet 09/07-04 23:07, rettet 09/07-04 23:07 
Det var da en konstruktiv tilføjelse, til en tråd der bare ville informere folk om ophavsmandens begejstring for det nye Spiderman-spil...NOT!
Der er tusinde andre tråde hvor folk skamroser spil der slet ikke er udkommet endnu, hvorfor skal man så spille smart på bekostning af en der for en gang skyld udtaler sig om et spil han HAR prøvet ?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
DarkenDarkenSkrevet 09/07-04 23:20 
så 3 små drenge spille det i EB games i fields idag.... så faktisk ret griner ud at se spidey svinge fra højhus til højhus.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/07-04 23:25 
Jeg vil da godt tilføje at jeg er rimelig begejstret både for forgængeren og udgaven til Dreamcast. Og jeg ser frem til at Spider-man 2 til Xbox dukker op i min postkasse i starten af næste uge. ...men nu er jeg jo også en superhelte-nørd ;)
DarkenDarkenSkrevet 10/07-04 00:39 
om dagen en mild blid webshop-manager, men om natten foran sin konsol tager hans sin maske på (robin-style) og forvandles til: SUPERHELTEN SHOP-MANDEN!
Hvor der end ude i verden sidder et lille barn, ungt som gammel og sidder trøstesløs fordi postkassen var tom, dukker han op!
Hvor der end er en forældre der ikke ved hvad de skal give deres barn i gave, er han der!

Er det en tørretumbler? er det en parkbænk? .. næ det er så ment bare SHOP-MANDEN!
(sagt i en twilightzone stemme)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/07-04 09:09 
Benny? Havde vi ikke aftalt at vi ikke skulle snakke om det? ;)
GreaseballGreaseballSkrevet 10/07-04 12:38, rettet 10/07-04 12:40 
Lader til at der er andre herinde der har nogen skumle sider...

Men ja Spiderman2 er faktisk et ret gennemført spil, hvilke kommer bag på mange, vil jeg tro, det er man jo ikke vandt til fra et spil der et bygget på en film. Kom nu.. hvornår har vi sidst set et godt filmbaseret spil??
CoreCoreSkrevet 10/07-04 12:41 
Star Wars: Rebel Strike fungerer da fint :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
GreaseballGreaseballSkrevet 10/07-04 13:11 
Ja okay, men der også lavet så mange StarWars spil at nogen af dem må lykkes.
KTOR f.eks. selv det ikke er direkte er bagseret på en film, snare universet inspireret af filmen.
De SW spil som var bygget på de nye film var f.eks noget kedeligt noget >O

Men det lader til at de blevet bedre til at lave spil bygget på film, læste lige en anmeldelse af Shrek 2, og det lyder også som det bliver ok.
kingsizekingsizeSkrevet 10/07-04 13:25 
Riddick er nu også et mægtig godt spil!
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 10/07-04 13:29 
Tilføjelse: Hvor blev det nævnt at spillet er godt? Jeg siger bare, at det som superhelte oplevelse er det bedste hidtil.

Man bør i min vurdering også tage hensyn til min livslange tegneserie afhængighed.

Konklusion: Er man tegneserie freak - Så er spillet guds gave.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
GreaseballGreaseballSkrevet 10/07-04 13:58 
Jeg mener også at Spiderman2 er et godt spil når man stiller det op mod mange af de lunkende film-spil som der blevet udgivet gennem tiden. Bevares der har været nogen der har været gode før det, men der HAR skú også være meget crap.. jeg behøves vis ikke at nævne "Looney Toons back in Action" til PS2 eller "BadBoys 2"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig