X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSO III i Game til mig?


Svar
AsseAsseSkrevet 06/07-04 23:04 
Hejsa!

Jeg var en tur i kbh i dag, og håbede på at finde PSO III i Game, til de 200 kroner jeg har hørt om. Dette var ikke tilfældet, og jeg fik at vide at det var fordi den Game i Århus (er det ikke der den ligger?) ligger i priskrig med Ebgames overfor. Jeg har snakket med en 3-4 personer der gerne vil købe det for mig, men de er uheldigvis alle på ferie LIGE nu, og vist til slutningen af ugen.

Så jeg vil lige høre, fra folk der har været derinde, eller er der regelmæssigt; Hvor stor er chancen for at det er samme pris i næste uge? Og at der er nogle eksemplarer tilbage?

Hvis I ikke tror at det er der i næste uge, har jeg meget brug for en der vil tage ind og købe 2 eksemplarer for/til mig. Hvis det ønskes kan vi godt finde ud af noget med en 50'er for ulejligheden, eller lignende, men bare lige skriv en besked, så finder vi ud af noget.

Tak :)

Mvh

Asbjørn / Mr.Good
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 07/07-04 07:06 
jammen de har prisgaranti, så egentligt skal de give dig spillet til den pris om så der er priskrig eller ej.
By the power of Grayskull!
psychomantispsychomantisSkrevet 07/07-04 09:28, rettet 07/07-04 09:32 
Fik at vide fra Game i Fields, at de kun giver prisgaranti for priserne i centeret. Og at de slet ikke ville give prisgaranti, fordi Game i Århus ligger i priskrig med EB overfor.

Ps.
Så ringede jeg til Game i Århus, og den "flinke" ekspedient sagde at "det spil havde de ihvertfald ikke, han havde godt nok lige været på ferie, men de havde det under ingen omstændigheder." Selv da jeg blev ved med at presse på og sagde at jeg kendte folk der havde købt det der, benægtede han...

Tjaaah, hvis det er sådan folk nogle gange føler sig behandlet af EB ansatte, forstår jeg dem bedre...
AsseAsseSkrevet 07/07-04 14:27 
Det er hørt før at ekspedienter har givet forkerte oplysninger, så håber på det også er tilfældet denne gang. Lyder også som en mærkelig udtalelse, "Har lige været på ferie" :P

Håber stadig på at nogen vil tage derind og se efter, og evt. købe 2 stk :)

Pieyanthikos snakkede om at tage derind i dag, så jeg håber på at han finder det.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 07/07-04 16:06 
Kunne ikke finde noget, desværre :( Spurgte også, og ekspedienten sagde også, at han ikke kendte noget til den pris på spillet.
psychomantispsychomantisSkrevet 07/07-04 16:38 
Men så indrømmede han i det mindste, at de havde det...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 07/07-04 17:05 
Ja, så det selv på hylderne...
AsseAsseSkrevet 07/07-04 20:52 
PIS :(

Hvad var prisen? 499?

Dumme Game :(

Så må jeg vel købe fra pregames.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig